Prazdroj zná recept na rovnováhu na trhu
13. únor 2018 České nápoje komentáře (0) 1971 xGenerální ředitel Plzeňského Prazdroje a Pivovarů Topvar Grant Liversage dnes v Praze vystoupil na konferenci Retail Summit 2018, jehož hlavním tématem bylo hledání rovnováhy na současném trhu.
Grant Liversage se věnoval rovnováze trhu z pohledu vlastníka značek a pivovarnické společnosti. Upozornil na současný nepoměr mezi promocemi v rámci pivní kategorie v obchodech a skutečnou marketingovou hodnotou jednotlivých pivních značek. Mluvil také o situaci českých hospod, které se potýkají s dopady legislativních změn, jako je zákaz kouření a zavedení EET.
Cestou, jak zvládnout aktuální výzvy v oblasti retailu, je podle něj, ze které mají prospěch nejen oni vlastníci značek, či prodejci, ale i spotřebitel. Jako fungující příklady spolupráce představil Grant Liversage realizaci Coop Terno v Hradci Králové, regálový program pro tradiční trh, Albert Chodov a Glóbus Ústí nad Labem, v On tradu pak nové konceptové provozovny Srdcovku, Radegastovnu a Kozlovnu.
A jaká je podle něj ta nejlepší rovnováha? „Pilsner Urquell perfektně načepovaný na hladinku,“ pobavil přítomné Grant Liversage.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!