Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Prazdroj zvýšil prodeje v obchodech i hospodách

5. duben 2019  České nápoje   komentáře (0)  545 x

Plzeňský Prazdroj má za sebou mimořádně úspěšný rok. Na domácím trhu loni prodal 7,2 milionu hektolitrů piv, což je o 3,8 % více než v předchozím roce. Rostly prodeje nejen v obchodech, ale i v restauracích. Nejvíce se dařilo nealkoholickým pivům, růst táhly i ležáky a cidery.

Prazdroj zvýšil prodeje v obchodech i hospodáchPrazdroj zvýšil prodeje v obchodech i hospodách

Prazdroji se v roce 2018 podařilo otočit klesající vývoj posledních let v hospodách a restauracích, když zvýšil prodeje čepovaných piv o víc než 2 %. K úspěchu přispělo loňské velmi teplé počasí s historicky nejdelší hlavní letní sezonou, výrazně se však projevil i pozitivní dopad dlouhodobých aktivit Prazdroje na podporu hospod a restaurací, jako je zlepšování prostředí i provozu a zvyšovaní kvality služeb.

„Jsem rád, že se tyto naše aktivity projevily na zvýšené přízni zákazníků. Z mnoha průzkumů víme, že hospody, které se zapojily do našich programů podpory a zvýšily kvalitu nabízených služeb, rostly rychleji než zbytek trhu,“ říká obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Tomáš Mráz.

Dalším klíčem k úspěchu bylo podle něj rozšiřování konceptových hospod, kterých loni přibylo celkem 13. Kromě rozšiřování stávajících konceptů Srdcovka, Kozlovna a Radegastovna představil Prazdroj nový koncept hospod s pivem Pilsner Urquell – Plzeňka. Úspěšná byla také Volba sládků, která funguje pátým rokem už v téměř 1 500 hospodách po celé ČR a v objemu rostla o 14 %.

Prodeje v obchodech loni vzrostly společnosti Plzeňský Prazdroj o 5 %. Zvýšily se přitom jak prodeje piva v plechovkách, tak i ve vratných lahvích.

K celkovému rekordnímu prodejnímu výsledku Prazdroje výrazně přispěla nealkoholická piva, která se na růstu podílela téměř z poloviny. Prodeje Birellu loni vzrostly o více než 20 %. Dařilo se všem nabízeným variantám, zejména pak těm ovocným a nejnovější řadě Botanicals. Birell si tak u spotřebitelů zajistil pevnou pozici přírodní alternativy slazených limonád. Oblibě se těší jak v plechovkách a lahvích, tak i čepovaný.

V roce 2018 rostly také ležáky. „Češi ležáky milují, což potvrdil i loňský rok, kdy rostl zájem spotřebitelů nejen o Radegast Ryze hořkou 12, ale také tradičně o Pilsner Urquell nebo ležáky značky Gambrinus. Celkově v loňském roce vzrostla poptávka po našich ležácích o 5 %“, dodává Tomáš Mráz. K úspěchu segmentu ležáků přispěla také loňská novinka Kozel Mistrův ležák.

Významně loni rostly také prodeje ciderů, a to o 12 %. Úspěch zaznamenalo Frisco díky úspěšné marketingové komunikaci i velmi podařenému uvedení 0,4 l plechovek na trh. Kingswood zaujal spotřebitele novým designem a novým členěním své nabídky po vzoru kategorie vín na Kingswood Dry, Kingswood Original a Kingswood Rosé.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist