Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Radegast a Lesy ČR podpoří vznik tůní

28. červen 2023  České nápoje   komentáře (0)  571 x

Pivovar Radegast se dlouhodobě věnuje minimalizaci spotřeby vody v pivovaru a současně podporuje řadu projektů přispívajících k dostatku vody v přírodě. Letos spojil síly se společností Lesy ČR a částkou 1 milion korun podpoří budování a obnovu tůní, které pomáhají zadržovat vodu v krajině. Do výběru projektů zapojí pivovar i veřejnost. Využije k tomu plechovky se speciálním designem a QR kódem, který navede spotřebitele k hlasování o projektech.

Radegast a Lesy ČR podpoří vznik tůníRadegast a Lesy ČR podpoří vznik tůní

Radegast se problematikou ochrany vodních zdrojů zabývá dlouhodobě. Nyní se spojil s Lesy ČR a společně vybrali místa po celé republice vhodná pro stavbu či obnovu tůní, které jsou jedním z vhodných opatření, jak zadržet více vody v krajině.

„Mnoho oblastí naší země stále trápí nedostatečné zadržování vody v půdě. Zaprší
a voda rychle steče do potoků, říček a řek, které je odvedou pryč, a v krajině pak chybí. Tůně jsou tak jedna z možností, jak vodu v krajině zadržet,“
vysvětluje potřebnost podobných investic Přemysl Šrámek ze společnosti Lesy ČR, která má ve své správě nejenom lesy, ale také přes 38 000 kilometrů vodních toků, tisícovku nádrží a stovky tůní.

Radegast se rozhodl zapojit do rozhodování o tom, které projekty se přednostně uskuteční, i veřejnost. Do obchodů putují plechovky Ryze Hořké 12 s motivy přírody a vody, která je středobodem celé kampaně. Plechovky skrze unikátní QR kód na obale přivedou spotřebitele na webovou stránku, která obsahuje přehled všech projektů, pro které je možnost hlasovat. Po ukončení hlasování Radegast rozdělí částku 1 000 000 korun mezi projekty s největším počtem hlasů.

Pro Radegast je šetrné zacházení s vodou zásadní téma. A to nejen uvnitř pivovaru. Spoluprací s Lesy ČR můžeme podpořit další projekty, které povedou ke zlepšení situace v naší přírodě. Věříme, že zapojením veřejnosti do hlasování vzbudíme větší zájem o toto naléhavé téma,“ říká Petr Klíma, Senior Brand manažer značky Radegast.

Veřejnost může hlasovat na stránce www.radegast.cz/bojovodu do poloviny září.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist