Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Registr smluv může způsobit problémy i pivovaru Dudák

24. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  1897 x

Podle předsedy představenstva strakonického pivovaru DUDÁK Rudolfa Oberfalcera a jeho sládka Dušana Krankuse může internetový registr smluv ohrozit další fungování pivovaru a snížit jeho výkonnost. Legislativní novela znamená právní nejistotu pro DUDÁK-měšťanský pivovar Strakonice a.s. i pro jeho obchodní partnery.

Registr smluv může způsobit problémy i pivovaru DudákRegistr smluv může způsobit problémy i pivovaru Dudák

Problém je v tom, že kvůli registru by se každá smlouva zveřejňovala na internetu. „V obrovském konkurenčním pivovarském prostředí, jsou obchodní smlouvy mezi pivovarem a jejich obchodními partnery výsledkem dlouhodobého vyjednávání. To probíhá za cenu mnoha ústupků a kompromisů, neboť sehnat dnes nového odběratele znamená ho vzít někomu jinému. Proč by naše know-how měla vidět konkurence?“ uvedl Dušan Krankus.

Podle Kranskuse by takový registr smluv znevýhodnil pivovar DUDÁK v obchodním styku před konkurenčními pivovary. „Konkurence by veškeré obchodní vztahy našeho pivovaru dostala v podstatě na stříbrném podnose. Bylo by jen otázkou času, kdy by tyto citlivé informace využila konkurence  v boji o trh nepřátelským převzetím našich zákazníků,“ dodal Rudolf Oberfalcer.

Alespoň částečným řešením může být novela zákona, kterou předložila skupina poslanců složená z ANO, ČSSD, KDU-ČSL, KSČM, ODS a Úsvitu. Pokud jí sněmovna schválí dostanou některé státní podniky a společnosti s většinovou účastí státu, jako je například národní podnik Budějovický Budvar, částečnou výjimku z povinného zveřejňování smluv v internetovém registru.

Stále se jen mluví o Budvaru, ale naše situace je naprosto stejná. Jen v našem případě je vlastníkem nižší správní celek, tedy město Strakonice,“ uvedl Oberfalcer.

„Nezpochybňujeme kontrolní mechanismus tohoto zákona, který se snaží ušetřit peníze z kapes daňových poplatníků. Na mzdy našich zaměstnanců, na obnovu technologie, na marketing a tak dále  si musíme vydělat stejně jako každý jiný soukromý subjekt, to jest běžnou obchodní činností ve vysoce konkurenčním prostředí. Tento registr nás v něm ale znevýhodňuje,“ uvedl Krankus.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist