Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Stella Artois v nové láhvi

5. říjen 2020  České nápoje   komentáře (0)  356 x

Prémiová značka belgického piva Stella Artois přichází v průběhu podzimu s nejvýraznější kampaní posledních let. V závěru roku navíc na český trh uvede pivo v nové lahvi. Cílem těchto aktivit je podpora prodeje před blížícím se obdobím Vánoc a připomenutí svátečního příběhu značky, který je spojen mimo jiné se specifickým servírovacím rituálem.

Stella Artois v nové láhviStella Artois v nové láhvi

Držitel titulu „Nejlepší mezinárodní ležák“ v soutěži World Beer Awards 2019 využívá v Česku v rámci kampaně „The Life Artois“ různé outdoorové formáty, tištěná média i digitál včetně sociálních sítí. „Letošní kampaň je identická pro všechny země světa, kde je Stella Artois konzumentům dostupná. Jako již tradičně navazuje na výjimečnost svých kampaní, které jsou pro značku typické již několik dekád. Opět vybočuje z tradičního pojetí komunikace v pivovarském segmentu a dokazuje, že se nebojí nových výzev a trendů,“ informuje manažerka značky Denisa Findejsová s tím, že v následujících letech na kampaň opírající se o ilustrované vizuály značka naváže.

Ležák ideální na vánoční tabuli

„Komunikační kampaň předchází uvedení nové lahve o objemu 0,33 l pro kanály off-trade i on-trade, které proběhne v závěru roku. V té době již bude probíhat druhá vlna komunikace zaměřená na období Vánoc, s nímž je příběh belgické pivní hvězdy nerozlučně spjat,“ přibližuje Findejsová s odkazem na latinský výraz „stella“ pro hvězdu. „Díky svěží chmelové hořkosti a jemnému suchému doznívání je ideální pro párování piva s jídlem. Nejen kvůli tomu, ale také díky své eleganci, se velice často objevuje na vánočních tabulích domácností po celém světě,“ dodává.

Chlouba belgického pivovarnictví

Historie piva Stella Artois se začala psát v roce 1366. V té době v belgickém městě Leuven vzkvétal nejen obchod, ale také pivovarnictví a tamní pivovar „Den Hoorn“ byl jedním z významných plátců daní do městské kasy. Od 15. století k prosperitě vlámského města přispívala také univerzita, jejíž studenti rychle získali pověst milovníků piva. Dne 15. června 1717, byl pivovar "Den Hoorn" prodán Sebastienu Artois a od tohoto momentu je jméno Artois spojováno s městem Leuven i pivovarem. Stella získala své jméno v roce 1926, jelikož pivo uvařené na počest Vánoc bylo obzvláště jiskřivé – proto Stella, latinský výraz pro hvězdu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist