Velkopopovický Kozel má nového brand managera
31. říjen 2020 České nápoje komentáře (0) 1161 xNovým senior brand managerem Velkopopovického Kozla se stal Jiří Švancara (40 let). Je zodpovědný za marketing značky na českém i slovenském trhu. Za sebou má zkušenosti z tuzemských pivovarů včetně dřívějšího působení v Plzeňském Prazdroji i vlastní podnikatelskou kariéru.
Jiří Švancara se vrací do Prazdroje, kde před patnácti lety zahájil svoji profesní kariéru, když pracoval pro marketing značek Radegast a Birell. Po třech letech pak začal podnikat v oblasti vzdělávání. Po vybudování a následném prodeji dvou poboček španělské vysoké školy ESMA Barcelona v Plzni a Hradci Králové se přes krátkou zastávku v marketingu služeb vrátil do sektoru rychloobrátkového zboží. Nejprve pracoval v Kofole, kde se podílel na repositioningu značky Semtex, a následně nastoupil do Heinekenu, kde měl na starosti mezinárodní a tuzemské značky piv a cidery.
„Kozel je po dlouhá desetiletí jedním z nejoblíbenějších českých piv a daří se mu i v zahraničí. Na tenhle úspěch chci se svým týmem navázat a pracovat na ještě těsnějším propojení značky se spotřebiteli. Zároveň chceme dát v komunikaci větší prostor našim prémiovým ležákům. Prvním velkým projektem po mém příchodu je aktuální kampaň na podporu omlazeného portfolia s vyladěnou recepturou a novým designem, který výrazněji komunikuje klíčové hodnoty značky, jako je poctivost a řemeslnost,“ říká Jiří Švancara.
Jiří Švancara vystudoval mezinárodní marketing a management na Universitat de Girona ve Španělsku. Ve volném čase se věnuje vodním sportům jako je wakeboarding a surf.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!