Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Volba sládků se mění na Speciály z Prazdroje

5. květen 2025  České nápoje   komentáře (0)  78 x

Plzeňský Prazdroj mění od května svůj program pivních speciálů. Projekt Volba sládků, který každý měsíc nabízel v limitované edici jedno speciální pivo ve vybraných hospodách a restauracích v Česku a na Slovensku, nahrazuje novým programem s názvem Speciály z Prazdroje. Ten nabídne hospodským možnost sestavit si vlastní kalendář pivních speciálů na míru. Vybírat budou moci během roku dohromady z deseti druhů piva ze stálé i sezónní nabídky.

Volba sládků se mění na Speciály z PrazdrojeVolba sládků se mění na Speciály z Prazdroje

Plzeňský Prazdroj reaguje na měnící se potřeby českých hospod a restaurací. Dosavadní program Volba sládků spustil před deseti lety v Česku a později i na Slovensku a každý měsíc přinášel pivní speciál pro zhruba tisícovky hospod a restaurací. Nyní chce Prazdroj pivní nabídku přizpůsobit jednotlivým podnikům, které znají své zákazníky. Nový program Speciály z Prazdroje tak nebude nabízet pouze jeden stejný speciál pro všechny, ale umožní restauracím a hospodám vybrat si během roku z nabídky 10 různých druhů piv.

„Od spuštění programu Volba sládků se pro české a slovenské restauratéry staly pivní speciály nedílnou součástí nabídky. Zároveň z našich dat vyplývá, že preference jednotlivých spotřebitelů se od sebe výrazně liší, a to i podle jednotlivých regionů. Například v Moravskoslezském kraji jsou oblíbená hořká a silná piva, v Praze naopak bodoval višňový kyseláč. Této potřebě proto vycházíme vstříc. Nový program Speciály z Prazdroje umožní hospodským sestavit si nabídku speciálních piv na míru svým hostům, které znají a o nichž přesně vědí, co jim chutná,“ říká Tomáš Drahoňovský, manažer komerčních inovací z Plzeňského Prazdroje.

Celoročně tak bude pro hospodské k dispozici ležák chmelený čtyřmi chmely, který doplní sezónní nabídka v podobě piv Summer Ale a polotmavého ležáku. Podniky si k tomu budou moci vybrat i pivo stylu IPA nebo vánoční speciál, který Prazdroj chystá na konec roku. A k tomu celoroční nabídku Speciálů z Prazroje obohatí i piva z pivovaru Elektrárna, konkrétně Yuzu Ale a Višňový kyseláč. Kromě toho bude Prazdroj i nadále v rámci nového programu vařit některá piva ve spolupráci s tuzemskými minipivovary. „Hospodští budou mít z čeho vybírat. A bude jen na nich, jestli chtějí nabízet svým hostům některé pivo delší dobu, nebo budou svou nabídku speciálů obměňovat na měsíční či dokonce kratší frekvenci. Věříme, že to přinese nejen přidanou hodnotu pro hospody, ale také bohatší pivní zážitky pro jejich hosty,“ dodává Tomáš Drahoňovský.

Speciály z Prazdroje podpoří hospodské i obsluhu podniků

Program Speciály z Prazdroje je dalším dílkem do skládačky podpory české a slovenské gastronomie, kterou Plzeňský Prazdroj dlouhodobě prosazuje. „Jen loni jsme investovali do hospod a restaurací přes 420 milionů korun. Na letošek máme připravenou podobnou částku. Náš cíl je jasný – rozvíjet českou pivní kulturu, a to neuděláme jinak než cílenou podporou podniků, ať formou vybavení, školení personálu nebo inovací pivní nabídky,“ říká obchodní ředitel Plzeňského Prazdroje Roman Trzaskalik.

Pivo je totiž stále důležitou součástí tuzemského gastra. V hospodách si ho dává 8 z 10 hostů, v restauracích pak 4 z 10 hostů. K celkovému obratu hospod přispívá dokonce ze 48 %. Speciály z Prazdroje mají za úkol přivést do podniků pestrost, o kterou se čeští a slovenštví provozovatelé restaurací dlouhodobě snaží. Dostupné budou od května roku 2025 pro všechny restaurace, které se dobře starají o nabízené pivo.

Prazdroj posílí také podporu pro hospody a restaurace, které jsou do programu zapojené, včetně školení pro obsluhu. Hospodští budou moci s půlročním předstihem ochutnávat piva z nabídky Speciálů z Prazdroje ještě před uvedením na trh, aby si mohli nabídku pro svůj podnik sestavit opravdu kvalifikovaně. „Do naší online akademie První u zdroje, vzdělávací platformy pro obsluhu a manažery podniků, přidáváme nový kurz o pivních speciálech, aby jim hospodští ještě lépe rozuměli. K dispozici budou také rychlé tipy pro samotnou obsluhu. Součástí podpory pro naše partnery je také sada nových propagačních materiálů od ilustrátora Přemka Ponáhlého a nové sklenice s QR kódem, díky kterému se budou moci hosté dozvědět více o nových pivních speciálech,“ doplňuje Tomáš Drahoňovský.

Pro hospody a restaurace, které se do programu Speciály z Prazdroje chtějí zapojit, je již nyní k dispozici kontaktní formulář na stránkách www.specialyzprazdroje.cz a www.specialyzprazdroja.sk.

Zdroj: Tisková zpráva Plzeňského Prazdroje

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist