Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Výsledky společnosti Heineken Česká republika za rok 2016

13. duben 2017  České nápoje   komentáře (0)  2004 x

Společnost HEINEKEN Česká republika vloni prodala přes 2,3 milionu hektolitrů piva, ciderů a nealkoholických nápojů. Na domácí trh putovalo více než 1,7 milionu hektolitrů piva. Organický růst zaznamenaly prodeje v tuzemsku i na zahraničních trzích. Meziročně se nám podařilo navýšit prodej ciderů o více než 70 %. Značka Strongbow po raketovém startu v roce 2015 vloni upevňovala dobyté pozice. Pro letošní rok chystají jednotlivé značky velké kampaně a řadu inovací, které jsou příslibem pokračujícího růstu společnosti i v roce 2017.

Ilustrační fotoIlustrační foto

Uplynulý rok zhodnotil generální ředitel českého HEINEKENU Nikolay Mladenov: „Pokud se ohlédnu zpátky za rokem 2016, určitě převažují pozitiva, kterých jsme dosáhli, a vnímám ho tudíž jako dobrý základ pro náš udržitelný růst. Na pivním trhu se nám podařilo zvýšit podíl v maloobchodu a stabilizovat naši pozici v gastronomii. Dalším nárůstem podílu jsme upevnili naši vůdčí pozici na trhu ciderů a celkově dosáhli vyšších objemů i tržeb. Těší mne, že se velmi dobře uchytily naše inovace a že spotřebitele oslovily kampaně našich značek.“

Investice do technologií a bezpečnosti se vyplatí

Celkově se do technologií a bezpečnosti zaměstnanců všech tří pivovarů, které HEINEKENU v České republice patří, investovalo téměř 85,5 milionu korun. Ve Velkém Březně byla nejdůležitější investicí rekonstrukce strojního zařízení, která vyšla na 5,6 milionu korun. Ve Starobrně se pokračovalo v práci na rozšíření oddělení nových přetlačných tanků, což stálo 9,2 milionu korun. Největší investicí roku 2016 se stala čistírna odpadních vod v Královském pivovaru Krušovice za 22,2 milionu korun (celkově bude stát 60 milionu korun). Ochrana zdraví zaměstnanců je pro HEINEKEN velmi důležitá, a proto do bezpečnosti ve všech třech pivovarech investoval 25,6 milionu korun.

Krušovické pivo – dobrý exportní artikl

Společnost HEINEKEN se řadí mezi nejsilnější vývozce piva z České republiky. Největším premiantem mezi značkami zůstaly v roce 2016 Krušovice, které opět v zahraničí posílily své pozice, přičemž jejich celkový export o více než 1 600 000 lahví překonal výsledky předcházejícího roku. Značce Krušovice dále nahrává i fakt, že ji mateřská společnost Heineken NV zařadila mezi osm TOP mezinárodních značek celé skupiny s cílem rozšířit jejich export do významného počtu zemí. Všechny světové aktivity Krušovic se budou řídit z České republiky, počítá se ovšem i s podporou globálního týmu.

Krušovické pivo se prodává na trzích tří kontinentů v 32 zemích světa, což je o pět trhů více, než tomu bylo na začátku loňského roku. Nejsilnější zastoupení hlásí Evropa, následuje Asie a Amerika. Po několika letech se dále v druhém pololetí loňského roku podařilo nastartovat růst exportu do Ruska. „Export krušovického piva jsme nedávno více rozšířili do Slovinska, Srbska a Chorvatska. Rekordní nárůst jsme zaznamenali v Maďarsku. Co se týče jednotlivých druhů piv z krušovického portfolia, nejoblíbenější je ležák Krušovice Imperial a Krušovice Černé,“ konstatovala Vladimíra Kučiaková, která má export Krušovic na starosti. Důvodů vzrůstající poptávky je několik. Česká republika obecně je ve světě známá kvalitou svých piv udržovanou po staletí – a značka Krušovice je typickým reprezentantem, který se ke svým kořenům hrdě hlásí. Navíc jde o jedno z nejstarších českých piv, které se vyrábí bez přerušení už od dob Rudolfa II. Konečně Krušovicím „nahrává“ i výjimečná poloha: pivovar stojí v žatecké oblasti, světově proslulé pěstováním prémiových odrůd chmele. Exportovat se daří i další značky z portfolia HEINEKENU, tedy Březňák, Zlatopramen a Starobrno.

Novinky a speciály

Začátek loňského roku se nesl ve znamení značky Březňák, piva staré školy, která představila novinku Březňák 11. Současně o sobě značka dala vědět velmi úspěšnou kampaní upozorňující na mezigenerační vztahy otců a synů. Kampaň získala zlato českého Art Directors Clubu za kreativitu a brala i zlaté ocenění v prestižní reklamní soutěži Effie v kategorii nápoje. HEINEKEN ČR dále potvrdil svou roli úspěšného výrobce sezónních speciálů. Starobrno prezentovalo své velikonoční Zelené pivo, jehož prodej na Zelený čtvrtek v Brně doprovodilo zeleným nasvícením památek a soch v centru města. V předvánočním čase Starobrno už potřetí spotřebitelům nabídlo luxusní speciál Starobrno Reservu. Krušovice pokračovaly ve výrobě ležáků chmelených jedinou odrůdou chmele a dochmelovaných zastudena – zkraje roku šlo o ležák Kazbek, k Mistrovství světa v ledním hokeji pak o ležák SAAZ LATE. K svátku svatého Martina poslaly Krušovice do světa Svatomartinský speciál. Zásadní novinku letošního roku uvádějí Krušovice do prodeje právě teď: Ležák za studena chmelený, který je pouhým začátkem změn v letošním roce.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist