BIG SHOCK! uvádí další limitovanou edici na přání fanoušků
18. květen 2016 České nápoje komentáře (0) 4309 xMinulý rok se z fanouškovské novinky Big Shock! Watermelon stala během 3 měsíců jedna z TOP 15 nejprodávanějších variant na trhu. Nyní značka Big Shock! uvádí další novinku vyvinutou ve spolupráci s fanoušky a to Big Shock! Banana Kiwi. Všichni se mají rozhodně na co těšit, chuť je vytuněná v brazilském stylu. Rozdíl od minulé fanouškovské příchutě je hlavně v tom, že tato novinka je namísto klasické žluté plechovky „zelená“ a je to limitovaná edice, takže na trhu bude jen do vyprodání zásob. Důvodem odlišnosti je změna marketingové a obchodní strategie.
Firma navazuje na minulou zkušenost s produktem Big Shock! Watermelon. Ten dosáhl skvělých prodejních výsledků a získal důležité ocenění od rady odborných porotců. Tehdy si fanoušci v průzkumu na sociálních sítích vybrali pro novou letní příchuť právě meloun. Letos fanoušci nejvíce hlasovali pro banán a kiwi a Big Shock! vývojáři se rozhodli tyto dvě příchutě rovnou zkombinovat. Spojením sladkého banánu s kyselým šťavnatým kiwi vznikla vytříbená chuť, která osloví každého, kdo si potrpí na zajímavě vyvážený mix chutí a chce si dopřát závan exotiky.
„Obě ovocné příchutě byly samostatně chuťově velmi dobré, ale tu správnou energii a chuťový říz to dostalo až když jsme je smíchali dohromady,“ konstatuje Petra Ježková, Brand Manager značky Big Shock! a dodává: „a jak už je u naší Big Shock! ovocné řady zvykem, nápoj obsahuje min. 10% ovocného podílu, v tom jsme jedineční.“
Big Shock! Banana Kiwi se vyrábí v omezeném množství a na trhu se objeví jen dočasně. Proto se od klasické řady, kterou v regálech vídáme celoročně, liší nejen novou originální chutí ale i svým designem. Barva obalu „Brazilky“, jak novému drinku všichni říkají, koresponduje s barvou nápoje a vzbuzuje tak dojem, že se uvnitř skrývá exotická sladkokyselá chuť. Na trhu se objeví v oblíbené 0,5l plechovce. Od 11. května je k dispozici exkluzivně v obchodních řetězcích Ahold. Následně se distribuce rozjede do ostatních obchodních sítí. MOC je jako u ostatních půllitrových plechovek Big Shock! 36,90 Kč. Tato novinka je již nyní součástí komunikace na sociálních sítích, kde firma zaznamenala více než enormní zájem spotřebitelů a slibuje si další posílení růstu značky na trhu*.
* Big Shock! je nejprodávanější značka energetických nápojů v ČR (zdroj: AC Nielsen, celkový prodaný objem v litrech)
Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1.5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!