Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

BIG SHOCK! uvádí další limitovanou edici na přání fanoušků

18. květen 2016  České nápoje   komentáře (0)  3910 x

Minulý rok se z fanouškovské novinky Big Shock! Watermelon stala během 3 měsíců jedna z TOP 15 nejprodávanějších variant na trhu. Nyní značka Big Shock! uvádí další novinku vyvinutou ve spolupráci s fanoušky a to Big Shock! Banana Kiwi. Všichni se mají rozhodně na co těšit, chuť je vytuněná v brazilském stylu. Rozdíl od minulé fanouškovské příchutě je hlavně v tom, že tato novinka je namísto klasické žluté plechovky „zelená“ a je to limitovaná edice, takže na trhu bude jen do vyprodání zásob. Důvodem odlišnosti je změna marketingové a obchodní strategie.

Banana KiwiBanana Kiwi

Firma navazuje na minulou zkušenost s produktem Big Shock! Watermelon. Ten dosáhl skvělých prodejních výsledků a získal důležité ocenění od rady odborných porotců. Tehdy si fanoušci v průzkumu na sociálních sítích vybrali pro novou letní příchuť právě meloun. Letos fanoušci nejvíce hlasovali pro banán a kiwi a Big Shock! vývojáři se rozhodli tyto dvě příchutě rovnou zkombinovat. Spojením sladkého banánu s kyselým šťavnatým kiwi vznikla vytříbená chuť, která osloví každého, kdo si potrpí na zajímavě vyvážený mix chutí a chce si dopřát závan exotiky.

Obě ovocné příchutě byly samostatně chuťově velmi dobré, ale tu správnou energii a chuťový říz to dostalo až když jsme je smíchali dohromady,“ konstatuje Petra Ježková, Brand Manager značky Big Shock! a dodává: „a jak už je u naší Big Shock! ovocné řady zvykem, nápoj obsahuje min. 10% ovocného podílu, v tom jsme jedineční.

Big Shock! Banana Kiwi se vyrábí v omezeném množství a na trhu se objeví jen dočasně. Proto se od klasické řady, kterou v regálech vídáme celoročně, liší nejen novou originální chutí ale i svým designem. Barva obalu „Brazilky“, jak novému drinku všichni říkají, koresponduje s barvou nápoje a vzbuzuje tak dojem, že se uvnitř skrývá exotická sladkokyselá chuť. Na trhu se objeví v oblíbené 0,5l plechovce. Od 11. května je k dispozici exkluzivně v obchodních řetězcích Ahold. Následně se distribuce rozjede do ostatních obchodních sítí. MOC je jako u ostatních půllitrových plechovek Big Shock! 36,90 Kč. Tato novinka je již nyní součástí komunikace na sociálních sítích, kde firma zaznamenala více než enormní zájem spotřebitelů a slibuje si další posílení růstu značky na trhu*.

* Big Shock! je nejprodávanější značka energetických nápojů v ČR (zdroj: AC Nielsen, celkový prodaný objem v litrech)

Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

1.5 hvězdiček / Hodnoceno: 2x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist