Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Semtex Extrem bez taurinu

3. únor 2023  České nápoje   komentáře (0)  1263 x

Energetický nápoj SEMTEX, který patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, připravuje rozšíření své produktové řady o nápoj SEMTEX Extrem s guaranou a matchou. Na jeho vývoji se přímo podílí i slovenský rapper Separ a jeho zastupující agentura Evency. Separ novinku exkluzivně představil svým fanouškům prostřednictvím sociálních sítí. Nový energetický nápoj se objeví ve vybraných prodejnách obchodních řetězců v průběhu dubna.

Semtex Extrem bez taurinuSemtex Extrem bez taurinu

Novinka od SEMTEX nabídne chuť klasického perlivého energy drinku. Místo tradičního taurinu obsahuje přírodní extrakt z guarany s vysokým obsahem kofeinu a čaj matcha. Kombinace těchto dvou ingrediencí zaručuje dlouhodobý přísun energie a zároveň přináší intenzivní chuťový zážitek. „Trh s energetickými nápoji stále roste a s ním i touha zákazníků zkoušet nové kombinace. Naším cílem bylo nabídnout spotřebitelům funkční energetický nápoj postavený na neobvyklém složení a s přírodními surovinami,“ vysvětluje Dominika Baranyiová, brand manažerka značky SEMTEX. Novinka podle ní díky tomu osloví i zákazníky, kteří energetické drinky běžně nepijí, ale rádi se nechají zlákat netradičními příchutěmi.

Na výběru receptury i na grafickém návrhu plechovky SEMTEX Extrem se podílel slovenský rapper Separ. Ten představil nový nápoj nejprve svým sledujícím prostřednictvím sociálních sítí. Slovenský interpret má za svými zády silnou fanouškovskou základnu, jen na Instagramu ho sleduje více než 415 tisíc uživatelů. „Se SEMTEXem se dlouhodobě soustředíme na subkultury a zájmy mladé generace, které propojujeme s jednotlivými nápoji z portfolia značky. Spolupráce se Separem na vývoji a vedení na trhy byla logickým krokem. A vzhledem k tomu, že běžně vše, co Separ uvede na trh, zmizí rychlostí blesku, jsme zvědaví, jak jeho publiku zachutná náš SEMTEX Extrem,“ doplňuje Baranyiová. Separ spolu s agenturou Evency, která zastupuje influencery, s kterými uvedla na trh už několik úspěšných produktů, nedávno představil vlastní řadu produktů Extrem, V rámci ní se úspěšně prodávají proteinové tyčinky, chipsy nebo speciální rum pod značkou Monsignor.

„V poslední době jsem se v realizování projektů v potravinovém segmentu dost našel. Baví mě vymýšlet chutě, kombinace a grafické provedení obalů a koncept celé realizace. S mým týmem jsme nastartovali hromadu úspěšných projektů a vlastní energy drink byl náš dlouhodobý cíl. S členy týmu SEMTEX jsme měli zajímavé konverzace už během festival Hip Hop Žije, kde byli partnerem. Slovo dalo slovo a dnes se naše cesty spojily ve velmi zajímavé spolupráci, která má podle všeho našlápnuto na další úspěšný projekt,” uvedl Separ, vlastním jménem Michael Kmeť. Ten patří už více než deset let mezi nejúspěšnější interprety na české a slovenské scéně. Kromě sólové dráhy je také členem bratislavské hip-hopové skupiny DMS.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist