Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Božkov Republica uspěl v soutěži POPAI

16. prosinec 2020  České nápoje   komentáře (0)  573 x

Božkov Republica se pevně usadila mezi nejoblíbenějšími značkami a při příležitosti oslavy 100 let od vzniku značky Božkov uvedla dvě novinky. Do oblíbené kategorie vodek přišla s unikátním produktovým konceptem - vodkou z cukrové třtiny. Zároveň obohatila i kategorii rumů, a to o rumový elixír Božkov Republica Espresso. Obě novinky si okamžitě po svém uvedení získaly pozornost odborné veřejnosti a pomohly k zisku prvního místa v kategorii alkoholických nápojů v soutěži in-store komunikace POPAI AWARDS.

Božkov Republica uspěl v soutěži POPAIBožkov Republica uspěl v soutěži POPAI

Letošní ročník mezinárodní soutěže POPAI AWARDS o nejlepší komunikaci v místě prodeje (in-store) v kategorii alkoholických nápojů vyhrálo vystavení značky Božkov Republica, konkrétně rumového elixíru Espresso a Vodky z cukrové třtiny, které vytvořila společnost Dago. „U vystavení jsme chtěli přijít s neobvyklým dvoupaletovým řešením, které mělo za cíl představit novinky Božkov Republica v autentickém barovém prostředí. Kromě toho jsme chtěli nakupujícím dát možnost užít si kávový svět, který se elegantně propojuje s karibskými rumy, a zároveň jim ukázat cukrovou třtinu, která představuje hlavní surovinu při výrobě unikátní Božkov Republica vodky. Proto jsme vystavení obohatili reálnými prvky, jako jsou jutové pytle s pravou kávou, servírovací tácky, moka konvička s porcelánovými hrnky nebo dřevěné bedýnky určené na sběr a uchování cukrové třtiny,“ komentuje Dana Bičovská, Trade Marketing Manager Off Trade společnosti Stock Plzeň-Božkov.

Vyhlášení soutěž POPAI patří mezi jednu z nejprestižnějších marketingových událostí, kde se prezentují nejnovější formy in-store komunikace, integrované in-store kampaně nebo například podpůrné propagační nástroje. POPAI každoročně zviditelňuje nejlepší realizace v oboru komunikace odborné veřejnosti. „Proto si ocenění moc vážíme a chtěli bychom za něj poděkovat. Je pro nás důkazem úspěšné práce, ale zároveň i závazkem, abychom i v dalších letech přicházeli s tak skvělými vystaveními jako v tomto případě,“ dodává Dana Bičovská.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist