Captain Morgan má nový design etiket
27. červenec 2018 České nápoje komentáře (0) 1736 xNejprodávanější dovozová značka karibského rumu Captain Morgan, kterou v rámci českého trhu distribuuje společnost Stock, uvedla v květnu limitovanou edici etiket, jež podpořila i televizní kampaní. U té to ale neskončilo, právě naopak. Tato limitovaná edice odstartovala vizuální přechod všech produktů značky Captain Morgan na nový modernější vzhled.
Toho se dočkaly především etikety a uzávěry všech produktů Captain Morgan. V rámci etiket došlo ke zvýraznění loga a sjednocení vizuálních prvků. Byl jim dodán větší kontrast, přibylo také zlaté barvy pro prémiové vzezření. Modernizace se dočkal i ikonický, na sudu hrdě stojící, kapitán. Významnější změna pak čeká tmavý rum Captain Morgan Jamaica Rum, který mění svůj dosavadní název na Captain Morgan Dark Rum.
K hladkému přechodu na nový design přispěla i limitovaná edice produktů Captain Morgan Original Spiced Gold. „Díky tomu se značka ve větší míře vyhnula souběhu původního a nového vzhledu na prodejní ploše. Design limitované edice již vycházel z nové podoby etiket a vytvořil tak hladký vizuální přechod na nový vzhled,“ říká Zdeněk Bláha, Brand Manager značky Captain Morgan. Samotná limitovaná edice pěti provedení etiket Captain Morgan Original Spiced Gold zaznamenala úspěch a předčila očekávání. „Je dalším příkladem, že silným značkám limitované a personalizované úpravy designu prospívají,“ dodává Bláha.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!