Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Fernet Stock se dočká nového designu

2. duben 2019  České nápoje   komentáře (0)  601 x

Téměř po deseti letech přichází Fernet Stock se změnou. Tradiční bylinný likér bude k dostání v nově designované lahvi s hranami, bude mít novou etiketu a také modernější logo. Společnost Stock Plzeň-Božkov relaunch doprovodí rozsáhlou komunikační a reklamní kampaní, ve které vyzve spotřebitele, aby se inspirovali příběhem Lionella Stocka, který kdysi vzal život do svých rukou, odstěhoval se z Itálie do Plzně a tam v roce 1927 namíchal první Fernet Stock na základě tajné rodinné receptury.

Fernet Stock se dočká nového designuFernet Stock se dočká nového designu

Na trh bude v průběhu dubna také uvedena nová varianta produktu Fernet Stock Honey, který tak doplní stěžejní Fernet Stock Original a Fernet Stock Citrus.

„Marketingovou kampaní se sloganem ‚Na vaše příběhy!‘ bychom rádi inspirovali spotřebitele, aby se stali tvůrci svého vlastního života. Receptura se nemění a my bychom chtěli ukázat, že stejně jako tehdy v roce 1927, i nyní stojí Fernet Stock u jejich jedinečných příběhů. Mnohdy stačí jen využít příležitostí, které se naskytnou, a mohou vzniknout výjimečné věci, stejně jako tomu bylo v případě Fernetu Stock,“ vysvětluje ředitel marketingu společnosti Stock Plzeň - Božkov Tomáš Hejkal a upřesňuje, jak vypadá nový positioning značky: „Rozhodli jsme se vrátit ke kořenům a našemu DNA. Opustili jsme teritorium čistého chlapství a novou komunikací chceme oslovit nově také i ženy a mladší cílovou skupinu.“

Group brand manager Zuzana Prokopová popisuje, kde bude rebrandovaný Fernet Stock k dostání a jak bude kampaň probíhat: „Spouštíme 360 stupňovou komunikační kampaň. V televizi poběží nový reklamní spot, který připravila agentura Scholz & Friends. Chybět nebude ani digital či social media, OOH reklama nebo PR kampaň. Od začátku dubna najdou spotřebitelé nový Fernet Stock ve všech retailových řetězcích a v průběhu jara a léta se s ním budou moci potkat na celé řadě eventů, například u stánku Lionello’s Cocktails na Manifesto marketu v centru Prahy. Fernet Stock bychom tím rádi přiblížili i mladší cílové skupině.“

Na novém vzhledu láhve Fernetu Stock se podílelo designérské studio Fiala & Šebek. Láhev je nyní o něco nižší a širší a poprvé za dobu existence tohoto nápoje dostala hrany, díky nimž vypadá moderněji a efektněji.  V základně lahve v čelní i zadní části je vytlačený letopočet 1927, od kterého se historie Fernetu Stock počítá. Vzhled lahve, etiket i nového loga odkazuje na základní hodnoty Fernetu Stock – řemeslnost, poctivost a ruční zpracování.

Fernet Stock je druhým nejprodávanějším alkoholickým nápojem u nás, v kategorii hořkých bylinných likérů je jedničkou na trhu. Receptura se skládá ze 14 bylin, velejemného lihu, vody ze speciálního vrtu, cukru a karamelového kuléru. Je přísně střežená a znají ji jen dva lidé z výroby, která probíhá v obci Prádlo u Nepomuka. Část tajemství nyní odtajňuje nová etiketa, na zadní části je uvedeno 6 bylin spolu s dalšími zajímavostmi o složení a výrobě.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist