Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Hospodářské výsledky Palírny U Zeleného stromu

15. červen 2023  České nápoje   komentáře (0)  410 x

Začátek roku 2023 nebyl pro Palírnu U Zeleného stromu z ekonomického hlediska vůbec špatný. Navazuje na úspěšný loňský rok a daří se jí také v oblasti posilování jednotlivých brandů.

Boris RajdlBoris Rajdl

V prvním čtvrtletí roku 2023 se Palírně U Zeleného stromu podařilo navýšit obrat o 48 milionů korun oproti minulému roku, a to převážně v tržbách strategických značek Stará žitná myslivecká, Hanácká vodka a B42V Eccentric Vodka. V tomto období bylo prodáno 7,2 mil. lahví, což ve srovnání s minulým rokem představuje zvýšení o 10 %. Největší nárůst zaznamenala Hanácká vodka a to o 5 % vyšší prodeje než loni ve srovnatelném období. Export do zahraničí činí 12 % celkové produkce Palírny U Zeleného stromu, což je o 6 % více než loni.

„Velké inflační tlaky, které proběhly na začátku roku, navýšily výkonovou spotřebu o více než 60 milionů korun,“ říká Martina Kyselová, finanční ředitelka z Palírny U Zeleného stromu. Pracovní kapitál se udržuje na přibližně stejné výši jako v předchozím roce, stejně jako podíl cizích zdrojů. Inflační situace neovlivnila ani zaměstnanost v Palírně U Zeleného stromu, počet zaměstnanců se naopak oproti předešlému roku zvýšil o 8 na 125 lidí.

Co se týká spotřební daně, odvedla Palírna u Zeleného stromu za 1. čtvrtletí státu 406 milionů korun, což je o 49 milionů korun více než za stejné období loňského roku.

Posílení brandů

I přes několikamilionové navýšení výkonové spotřeby se Palírna U Zeleného stromu drží svého cíle pro tento rok a tím je investice do jednotlivých brandů. „Do rozvoje značek investujeme zhruba 20 % z obratu společnosti,“ říká Boris Rajdl, marketingový manažer Palírny U Zeleného stromu, a upřesňuje některé investice: „Na začátku roku proběhl kompletní redesign a změna jména u značky Blend 42 Vodka, která se nyní jmenuje B42V ECCENTRIC VODKA. Díky tomu je pro konzumenty atraktivnější a působí moderním dojmem. U Hanácké vodky jsme natočili nový televizní spot, který mohou diváci vidět od poloviny července. Hanácká vodka zároveň nechybí na nejvýraznějších českých hudebních festivalech, jako byl Rock for People a Benátská, který se odehraje na konci července. Velmi si také pochvalujeme spolupráci se zpěvákem Matějem Ruppertem, který značku dokonale reprezentuje.“

Co marketingových aktivit týče, nezaostává ani Stará žitná myslivecká, která je vlajkovou značkou prostějovské palírny. „Jsme rádi, že je i v letošním roce tváří sedmileté whisky Staré žitné myslivecké Selection herec Jiří Bartoška, který je atraktivním ambasadorem napříč generacemi. Televizní spot s tímto legendárním hercem a prezidentem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary běží právě nyní a těšit se můžete i na pokračování úspěšného kvízu o whisky s Jiřím Bartoškou,“ říká Boris Rajdl. Stará žitná myslivecká Selection ale zákazníkům představí ještě exkluzivní limitovanou edici vytvořenou k výročí 505 let od založení Palírny U Zeleného stromu. Co se týká značky Heffron, od poloviny června je k dostání v pořadí čtvrtá limitovaná edice plná odvahy, tentokrát s medailonky českých letců, kteří za 2. světové války sloužili v jednotkách RAF.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist