Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Legendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou Hennessy

18. září 2018  České nápoje   komentáře (0)  870 x

Ridley Scott se vrací k reklamě, aby režíroval svou první reklamu po více než 15 letech pro světově nejprodávanější koňak Hennessy. Pan Scott spolupracuje s palírnou Hennessy na řadě průlomových reklam na koňak Hennessy X.O, které budou mít světovou premiéru v roce 2019.

Legendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou HennessyLegendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou Hennessy

Doplněním myšlenky, že „Každá kapka Hennessy X.O je Odyssea", režisér filmů Alien, Bladerunner a Gladiator vytváří velkolepou vizuální cestu, která objevuje sedm chuťových scénářů v surrealistickém, smyslovém vyprávění.

Propagační film je natáčen produkční společností RSA Films pana Scotta, která tento rok slaví své 50. výročí.

Ridley Scott uvedl: „Jsem velmi potěšen, že jsem se pro svou první reklamu za 15 let spojil s palírnou Hennessy. Od samého začátku byl tento projekt tvůrčím procesem. Uviděl jsem předběžný scénář, který okamžitě vyvolal mou reakci. Začal jsem poznamenávat a ty čmáranice se změnily v podrobný scénář a produktivní návštěvu regionu Cognac. Partnerství s palírnou Hennessy jsem si užíval, protože po celou dobu byl absolutní prioritou tvůrčí proces. Výsledkem není pouhá reklama, je to zábava. Nyní se nacházíme ve fázi postprodukce s talentovaným týmem počítačových grafiků a těším se na oficiální zahájení v roce 2019."

„Atraktivita luxusu spočívá v emocích, jedná se o budování snu. Kdo je pro Hennessy X.O, ikonický vlajkový produkt naší řady Original XO, lepší než světový tvůrce jako Ridley Scott? Jeho mistrovství a představivost jsou nepřekonatelné, získá si srdce a mysl našich příznivců," říká Thomas Moradpour, globální marketingový ředitel palírny Hennessy.

„Světy geniality" jsou kreativními interpretacemi každé chuti, popsané degustační komisí palírny Hennessy (Comité de Dégustation) jako ilustrace chutí a nádechů koňaku Hennessy X.O: sladký nádech, rostoucí teplo, pikantní příchuť, splývavý plamen, čokoládové utišení a dřevité tóny kulminující nekonečnou odezvou.

Všech sedm příchutí bude evokativně představeno pod vedením filmového režiséra, s jeho rozvratným smyslem pro vyprávění a zobrazování, jedinečným osvětlením a jeho talentem pro radikální a technickou inovaci.

Řada sedmi 3D reklam vytvořených ve spolupráci s laboratoří vizuálních řešení Foam Studio v Berlíně bude předcházet celému filmu a celosvětově debutovat na podzim roku 2018. Vizionářské studio Foam vytváří sedm emblematických tunelů, které povedou k úplné Odyseji Ridleyho Scotta představené v roce 2019. Smyslové vizuální dílo ztělesňuje každou ze sedmi odlišných chutí koňaku Hennessey X.O v hmatové, hypergrafické a poetické podobě, která se pohybuje mezi realitou a mytickým ztvárněním.

Film i 3D reklamy byly vytvořeny reklamní agenturou DDB° Paris.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist