Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Legendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou Hennessy

18. září 2018  České nápoje   komentáře (0)  447 x

Ridley Scott se vrací k reklamě, aby režíroval svou první reklamu po více než 15 letech pro světově nejprodávanější koňak Hennessy. Pan Scott spolupracuje s palírnou Hennessy na řadě průlomových reklam na koňak Hennessy X.O, které budou mít světovou premiéru v roce 2019.

Legendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou HennessyLegendární režisér Ridleym Scottem spolupracuje palírnou Hennessy

Doplněním myšlenky, že „Každá kapka Hennessy X.O je Odyssea", režisér filmů Alien, Bladerunner a Gladiator vytváří velkolepou vizuální cestu, která objevuje sedm chuťových scénářů v surrealistickém, smyslovém vyprávění.

Propagační film je natáčen produkční společností RSA Films pana Scotta, která tento rok slaví své 50. výročí.

Ridley Scott uvedl: „Jsem velmi potěšen, že jsem se pro svou první reklamu za 15 let spojil s palírnou Hennessy. Od samého začátku byl tento projekt tvůrčím procesem. Uviděl jsem předběžný scénář, který okamžitě vyvolal mou reakci. Začal jsem poznamenávat a ty čmáranice se změnily v podrobný scénář a produktivní návštěvu regionu Cognac. Partnerství s palírnou Hennessy jsem si užíval, protože po celou dobu byl absolutní prioritou tvůrčí proces. Výsledkem není pouhá reklama, je to zábava. Nyní se nacházíme ve fázi postprodukce s talentovaným týmem počítačových grafiků a těším se na oficiální zahájení v roce 2019."

„Atraktivita luxusu spočívá v emocích, jedná se o budování snu. Kdo je pro Hennessy X.O, ikonický vlajkový produkt naší řady Original XO, lepší než světový tvůrce jako Ridley Scott? Jeho mistrovství a představivost jsou nepřekonatelné, získá si srdce a mysl našich příznivců," říká Thomas Moradpour, globální marketingový ředitel palírny Hennessy.

„Světy geniality" jsou kreativními interpretacemi každé chuti, popsané degustační komisí palírny Hennessy (Comité de Dégustation) jako ilustrace chutí a nádechů koňaku Hennessy X.O: sladký nádech, rostoucí teplo, pikantní příchuť, splývavý plamen, čokoládové utišení a dřevité tóny kulminující nekonečnou odezvou.

Všech sedm příchutí bude evokativně představeno pod vedením filmového režiséra, s jeho rozvratným smyslem pro vyprávění a zobrazování, jedinečným osvětlením a jeho talentem pro radikální a technickou inovaci.

Řada sedmi 3D reklam vytvořených ve spolupráci s laboratoří vizuálních řešení Foam Studio v Berlíně bude předcházet celému filmu a celosvětově debutovat na podzim roku 2018. Vizionářské studio Foam vytváří sedm emblematických tunelů, které povedou k úplné Odyseji Ridleyho Scotta představené v roce 2019. Smyslové vizuální dílo ztělesňuje každou ze sedmi odlišných chutí koňaku Hennessey X.O v hmatové, hypergrafické a poetické podobě, která se pohybuje mezi realitou a mytickým ztvárněním.

Film i 3D reklamy byly vytvořeny reklamní agenturou DDB° Paris.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist