Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Oficiálním drinkem MFF Karlovy Vary se stala Becherovka

2. květen 2018  České nápoje   komentáře (0)  1090 x

Při Mezinárodním filmovém festivalu Karlovy Vary (KVIFF) bude kromě skvělého programu bavit návštěvníky také nabitá Becher Zone. Najdete ji v samém srdci festivalového dění – hned vedle Spa Hotelu Thermal. Becherovka se zároveň pro letošní rok stává Oficiálním drinkem celého festivalu!

Oficiálním drinkem MFF Karlovy Vary se stala BecherovkaOficiálním drinkem MFF Karlovy Vary se stala Becherovka

Díky partnerství s MFFKV bude mít Becherovka skvělou příležitost ukázat mladým lidem, že není jen tradičním bylinným likérem, ale že v sobě ukrývá všechno, co čekají od moderního drinku, stejně jako od kvalitního filmu – zábavu, originalitu, nadšení svých autorů i zajímavý příběh.

To vše v místě, které má Becherovka zapsané hluboko ve své DNA. Vždyť v Karlových Varech se v roce 1807 zrodila a od té doby se v západočeském městě vyrábí. Nyní se promění v hostitele, který bude od 29. června do 7. července bavit filmové fanoušky z celé republiky.

Poznejte novou vizáž Becherovky

Návštěvníci Becher Zone poznají novou tvář Becherovky. Zbavenou jakýchkoliv stereotypů. Zábavnou. Mladou. A moderní. V zóně se bude propojovat unikátní chuť karlovarského likéru s kvalitním jídlem a zejména koktejlovým barem. Menu připravují barmani a kuchaři z Bugsy’s Baru, kteří na výběru a přípravě koktejlů spolupracují s Georgem Němcem, celosvětově respektovaným barmanem a brand ambasadorem Becherovky. O zábavu se budou starat také DJ’s a šikovní řemeslní tvůrci se svými workshopy.

Přes den bude Becher Zone fungovat jako chill out prostor k odpočinku, ve kterém budou festivaloví hosté nabírat síly. Večer se promění v nejživější místo z celých Karlových Varů, které bude po skončení projekcí centrem veškerého dění!

Karlovarský filmový festival je pro nás skvělou příležitostí, jak odprezentovat novou vizáž Becherovky. Osobně věřím, že filmový festival v Karlových Varech a Becherovka k sobě patří,“ dodává manažer značky Jakub Will Loos.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist