Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Podpoř svého barmana 2 zná vítěze

17. březen 2021  České nápoje   komentáře (0)  801 x

Společnost STOCK Plzeň-Božkov vyhlásila vítěze soutěže s názvem Zimní edice - Podpoř svého barmana. Více než 14 000 hlasů na Instagramu rozhodlo o pořadí více než 30 přihlášených barmanů a barmanek, kteří měli za úkol připravit horký drink z vylosovaného produktu Stock Plzeň-Božkov. Soutěž probíhala ve spolupráci s Českou Barmanskou Asociací CBA. Titul absolutního vítěze obhájil Oleksandr Pavliuk s drinkem YOLO, který připomíná, že jakákoliv chvíle je příležitostí pro zábavu.

Podpoř svého barmana 2 zná vítězePodpoř svého barmana 2 zná vítěze

Soutěž byla zahájena 8. února. Kapacita soutěžících se zaplnila už za dva dny, kdy se zapsalo nejrychlejších 33 soutěžících z řad profesionálních barmanů a barmanek. Soutěžící si vylosovali produkt, ze kterého měli za úkol vyrobit originální soutěžní drink. Na výrobu drinku jim společnost Stock Plzeň-Božkov poskytla finanční obnos ve výši 1500,-/osobu a vylosovaný produkt. Losovali mezi následujícími produkty: Božkov Republica Vodka, Božkov Republica Exclusive, Fernet Stock Original, Fernet Stock Barrel Edition, Amundsen Deep Blue, Johnnie Walker Red Label, Marker’s Mark, Gordon’s London Dry Gin, ROKU Gin a Abuelo V. Účastnit se mohli pouze zkušení profesionálové z řad barmanů a barmanek starších 18 let.

Soutěžící měli týden na výrobu horkého drinku se zimní tématikou, jeho nafocení a následnou prezentaci na sociální síti Instagram.  Kromě originální receptury byl důležitou součástí příběh, nápaditý název a fotografie. O vítězích opět rozhodovali fanoušci na Instagramu – své hlasy mohli posílat až do 13. března. Druhá edice soutěže „Podpoř svého barmana“ dosáhla znovu velkého ohlasu – fanoušci podpořili soutěžící bezmála čtrnácti tisíci instagramovými srdíčky! Odměnu si ze soutěže odneslo 5 nejúspěšnějších soutěžících. Stejně jako v minulé soutěžní výzvě zvítězil Oleksandr Pavliuk a dostal první cenu 10 000 Kč, Tomáš Jelínek na druhém místě si odnesl 8 000 Kč, Filip Bureš získal za třetí místo 6 000 Kč, Tereza Halinárová za čtvrté místo 4 000 Kč a Marek Šimůnek za páté místo 2 000 Kč.  I ve druhé edici zachovala společnost Stock Plzeň-Božkov 5 vítězných míst, aby mohla podporu rozdělit mezi co nejvíce barmanů.

Celkem společnost Stock Plzeň-Božkov rozdělila mezi barmany a barmanky 79 500 Kč. Za obě proběhlé soutěže tak podpořila barmanskou obec celými 183 000,- Kč. „Opět nás velmi potěšil zájem o tuto variantu soutěže a moc si vážíme chutě, která stále plápolá v srdcích našich barmanů,“ dodává Michal Marešovský, Whisky Brand Ambassador.

Vítězné drinky byly slavnostně vyhlášeny dne 15. 3. 2021 po ukončení hlasování na Instagramu. Vyhlášení vítězů probíhalo formou LIVE streamu v autentickém barovém prostředí, které umocnilo atmosféru slavnostního večera.

Titul absolutního vítěze obhájil talentovaný Oleksandr Pavliuk, nyní s drinkem „YOLO“. Drink je inspirován současnou situací a nese se v duchu oslavy, zábavy a relaxu. Jeho cílem bylo připomenout, že „každý prožitý rok si přes všechno špatné zaslouží uzavřít s výtlemem na tváři.“ Ani v zimní edici soutěže Oleksandr nezklamal a fanoušky rozesmál svou originální a nápaditou fotografií.

Druhé místo si v soutěži vybojoval Tomáš Jelínek a jeho drink „Hot NY“. Ten byl inspirován všemi oblíbeným svařákem. „Rozhodl jsem se udělat twist na New York Sour v horké podobě – základem je Marker’s Mark s cukrovým sirupem, jako kyselá složka drinku je redukce z červeného vína se skořicí, hřebíčkem, badyánem a domácím sirupem. Poslední ingrediencí je pěna z ovesného mléka, která celý drink zjemní a spojí,“ popisuje Tomáš Jelínek.

Třetí místo si ze soutěže hrdě odnáší Filip Bureš, který fanoušky ohromil drinkem „Akai“. Filip vysvětluje, že Akai znamená japonsky „červený“ – a přesně takovou barvu má i výsledný drink. „Dvě ze šesti botanicals ROKU Ginu získáváme ze sakury, proto jsem se rozhodl gin spárovat se šťávou z nakládaných třešní. Jelikož je horký gin velmi výrazný, bylo třeba zjemnit jeho pronikavost. Třešňová šťáva tomuto účelu posloužila výborně a dodala také ovocnost. Sladkost a kořenitost drinku dodá sirup a infuzovaný gin podtrhne aroma,“ vysvětluje Filip Bureš, který fanoušky zaujal také dokonale aranžovanou fotografií, ze které japonská atmosféra přímo sálá.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist