Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*

31. květen 2017  České nápoje   komentáře (0)  1575 x

Spotřebitelé zvolili METAXU 12* nejlepší novinou v sekci alkoholu v programu Volba spotřebitelů, který už sedmnáctým rokem oceňuje inovace na českém trhu.

Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*Volbu spotřebitelů v alkoholu se stala METAXA 12*

Metaxa v loňské roce změnila směr komunikace, Spojila se s cestovatelem Mikem Hornem a razí heslo „Nepijte, objevujte“. Pití METAXY 12* není totiž jen o jejím vychutnání. Ten pravý prožitek přichází při zapojení všech smyslů.

Spolu s ambasadorem a konceptem komunikace změnila METAXA 12* i obal. Čistý a prostý design nového balení odkazuje na vlastnosti, které z ní vytvořily ikonický nápoj, kterým dnes je. Hrdý bojovník ze Salamíny ve zlaté barvě symbolizuje odvahu a kořeny této značky. Zakladatel, Spyros Metaxa, je pak podepsán na stranách lahve. Elegantní nádoba zapečetěná modrým víkem odkazuje na řeckou modř.

Od října 2016, je možné objevovat METAXU 12* na speciální stránce www.dontdrinkexplore.com, která pomocí nejmodernějších technologií propojuje prožitek z objevování METAXY s dobrodružnými výpravami Mikea Horna.

Velmi nás úspěch METAXY 12* těší, především proto, že inovovat produkt s dlouhou historií a příběhem tak, aby jej zákazníci kladně přijmuli, není nic jednoduchého,“ říká brand manažerka Metaxy Lenka Adámková a dodává: „Úspěch nové komunikace i balení vidíme i na prodejích, za rok 2016 se zvedly o 40 %. Česká a Slovenská republika jsou tak pro METAXU 12* největším trhem.

Podkladem pro udělení ocenění se staly výsledky exkluzivního výzkumu, jenž tento rok provedla agentura Nielsen. Dotazování proběhlo na reprezentativním vzorku čtyř tisíc respondentů a cílem bylo zjistit, který z výrobků v každé kategorii by si spotřebitelé zakoupili, pokud by mezi nimi vybírali v obchodě a mohli si odnést pouze jeden z nich.

Metaxa 12* tak po dobu jednoho roku může užívat logo Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka 2017, a to jak na obalech, tak v marketingových kampaních.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist