Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Coca Cola a jídlo

21. duben 2023  České nápoje   komentáře (0)  480 x

Skvělé jídlo, osvěžující nápoj a dobrá společnost je pro mnohé z nás základním pilířem výjimečného zážitku. Toho si je vědoma i značka Coca Cola, která na začátku dubna odstartovala celosvětovou kampaň s názvem Recept na kouzlo. Ta oslavuje kouzlo společného okamžiku, když lidé zasednou k jídlu a stráví spolu hodnotný čas. V globálním spotu můžete vidět světoznámá jména jako Gigi Hadid či Oscar Meza. Ústředním motivem celé kampaně je recept na kouzlo, který se skládá ze tří ingrediencí – výjimečného okamžiku, dobrého jídla a jedinečného nápoje Coca?Cola.

Coca Cola a jídloCoca Cola a jídlo

Značka využívá všechny formáty komunikace

Kampaň Recept na kouzlo odstartovala celosvětově 3. dubna 2023. Tato 360° kampaň probíhá i v Česku a na Slovensku, a to nejen na sociálních sítích, ale také pomocí národní spotřebitelské soutěže, billboardů, letáků, televize či woblerů. Kampaň má připravený také TV spot, kdy v hlavní roli vystupuje americká TOP modelka Gigi Hadid.

V Česku se značka Coca Cola v rámci kampaně stává také partnerem pořadu Souboj na talíři. Od května do srpna bude celá kampaň obohacena o Coke Food Trucky, které budou součástí mnoha food festivalů v Česku. Díky tomu budou moci spotřebitelé potkat hlavní ambasadory kampaně osobně. Roman Staša i Besky totiž budou přítomni na vybraných food festivalech.

Největší tváře české a slovenské gastro scény

V České republice a na Slovensku se role hlavních ambasadorů ujali výherci kulinářské soutěže Masterchef Roman Staša a Veronika Beskydiarová alias Besky. Pro první fázi kampaně připravili recepty s kuřecím masem. Oba budou součástí kampaně v roli hlavních ambasadorů po celou dobu jejího trvání. Lidé se tak mohou těšit na zajímavé recepty i možnost potkat se s nimi osobně. „Mým prvním úkolem pro tuto zajímavou kampaň byla příprava jedné ingredience z receptu na kouzlo, tedy navrhnout zajímavé jídlo s kuřecím masem. Mohl jsem zapojit svou vlastní invenci, ale zároveň jsem musel stále myslet také na to, aby se chuť nápoje i jídla příjemně propojila,“ komentuje Roman Staša první ze svých receptů, který pro kampaň připravil. Recepty potěší všechny tři cílové skupiny, na které se značka Coca?Cola svou kampaní zaměřuje. Těmi jsou milovníci tradiční české kuchyně a omáček, mladší požitkáři, kteří si bez výčitek dopřejí jakékoli jídlo, a gurmeti, jež si své pokrmy pečlivě vybírají. Coca?Cola v kampani oslovuje jak generaci Z, tak mladé rodiče z řad mileniálů.

V kampani zazáří i další známé tváře. Důležité role, a to nejen na sociálních sítích, se chopí i další účastníci soutěže Masterchef. Těmi jsou Betty Minaříková a Vojtěch Urban. Od května kampaň i samotní ambasadoři představí svůj recept na kouzlo. Kromě známých kuchařů bude součástí kampaně také influencerka Nikol Čechová alias @shopaholicnicol a uznávaná kuchařka Chili Ta. Za Slovensko se dále představí food blogy @stvoryzkuchyne a @coolinari.

Coke aplikace nabitá soutěžemi o hodnotné výhry

Kampaň budou doprovázet spotřebitelské soutěže, které jsou připraveny v Coke aplikaci. V první fázi mohou soutěžící získat designové spotřebiče SMEG, poukázky do restaurace či na lekce vaření. Od poloviny května do konce léta budou připraveny výhry v podobě profesionálního kuchyňského vybavení, poukázek na kurýrní služby Wolt, kvalitních grilů a hlavní výhrou bude soukromé grilování s masterchefem Romanem Stašou. Princip soutěže zůstává stále stejný. Stačí jen naskenovat QR kód z?obalu, do aplikace Coca?Cola zadat PIN zpod víčka a zkusit vyhrát některou ze stovek odměn.

Unikátní spolupráce se značkou Heinz pozvedne grilování na novou úroveň

Na léto, které je u většiny lidí plné grilování s přáteli, se do popředí dostanou recepty na gril, které budou díky unikátní spolupráci společnosti Coca?Cola a Heinz posunuté na novou gurmánskou úroveň. „Recept na kouzlo je pro nás dlouhodobou a významnou kampaní. Jsme velmi rádi, že se nám ji podařilo obohatit o jedinečnou spolupráci se značkou Heinz. V létě nás čeká nejen grilování, ale také možnost setkání s našimi ambasadory, kteří budou nejednou své recepty připravovat na veřejných akcí, a díky tomu pomohou odhalit ten správný recept na kouzlo,“ doplňuje Mária Drotárová, senior brand manažerka společnosti Coca?Cola pro Českou republiku a Slovensko.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist