Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Fanta: halloweenská limitovaná edice

1. říjen 2025  České nápoje   komentáře (0)  59 x

Fanta spojuje síly se společnostmi Universal Pictures a Blumhouse a poprvé v historii přináší kampaň s kultovními hororovými ikonami. Čeští fanoušci mohou vyhrát výlet do Los Angeles.

Fanta: halloweenská limitovaná ediceFanta: halloweenská limitovaná edice

Chucky, Freddy Fazbear, The Grabber a M3gan – vyznavači Halloweenu se letos mají na co těšit. Značka Fanta před letošním Halloweenem spojila síly se společnostmi Universal Pictures a Blumhouse a přináší globální kampaň, která vůbec poprvé svádí dohromady tyto čtyři kultovní hororové postavy.

V nové kampani se tak setkávají legendární Chucky, medvídek Freddy Fazbear (film Pět nocí u Freddyho 2), děsivý The Grabber (film Černý telefon 2) a uhrančivá panenka M3gan (film M3GAN 2.0). Ačkoli všechny hororové postavy pocházejí z různých světů, tentokrát je spojuje jediná touha: They Wanta Fanta a nic je nezastaví. Fanoušci po celém světě mohou očekávat, že tyto postavy budou v období před Halloweenem na lovu prostřednictvím řady jedinečných zážitků.

Fanta je s tématem Halloweenu spojena už mnoho let a letošní kampaň navazuje na nedávné uvedení filmu M3GAN 2.0 a předchází dalším dvěma hororovým premiérám od studia Blumhouse, které do kin přijdou v průběhu podzimu – Černý telefon 2 a Pět nocí u Freddyho 2.

Hororové ikony se objeví v Česku na PET obalech limitované halloweenské edice, a to v závislosti na příchuti. Vše odstartuje zcela nová limitovaná příchuť Chucky’s Punch, s příchutí lesního ovoce a bez cukru, a doplní ji tradiční pomerančová příchuť, celkem tedy v Česku bude v nabídce: Chucky / Chucky’s Punch, lesní ovoce, zero sugar a Freddy Fazbear v pomerančové variantě original i zero sugar.

Halloweenská kolekce bude dostupná v maloobchodě, prodejních automatech a na dalších obvyklých místech prodeje. Naskenováním QR kódu z obalu navíc fanoušci získají přístup k exkluzivnímu obsahu. Na české a slovenské fanoušky Fanty a hororů pak čeká i soutěž s velmi nevšední výhrou.

„Fanta, to je především skvělá chuť a zábava. Součástí letošní halloweenské kampaně v České republice a na Slovensku je i velká spotřebitelská soutěž, která podtrhuje její jedinečnost. Hlavní cenou je exkluzivní zájezd pro výherce do Los Angeles a zážitkem v podobě strašidelné Fanta Haunted Factory,“ prozrazuje Jiří Kolář, Marketing Manager Fanta ČR a SR.

Globální kampaň značky Fanta a její partnerství s Universal Pictures připravila agentura WPP Open X pod vedením Ogilvy a s podporou agentur Burson, EssenceMediacom, GOAT, Hogarth, Subvrsive a VML. V České republice bude kampaň probíhat především online, na sociálních sítích a přes out of home komunikaci a spolupráci s influencery.

Tisková zpráva Coca-Cola

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist