Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Kofola přechází na užší plechovky

6. březen 2024  České nápoje   komentáře (0)  394 x

Mezi obalové trendy v posledních letech patří produkty v obalech, které jsou nejen praktické do ruky, ale také vizuálně atraktivní, aby je zákazníci na pultech obchodů snadno rozeznali od konkurence. S podobným krokem letos přichází tradiční výrobce nealkoholických nápojů Kofola ČeskoSlovensko, který se rozhodl převléknout produkty ze svého portfolia do nového kabátu.

Kofola přechází na užší plechovkyKofola přechází na užší plechovky

Milovníci legendární Kofoly, tradiční hroznové Viney, která letos slaví své 50. narozeniny, ale například i limonády ze sicilských surovin a Royal Crown Coly, se letos dočkají atraktivní novinky. Všechny zmíněné nápoje se na regálech objeví v novém plechovkovém formátu.

„Hlavním důvodem změny bylo hledání nových cest pro tvar a design plechovky, které budou splňovat očekávání našich zákazníků a přispějí ke snadné rozpoznatelnosti na prodejních plochách. Dalším požadavkem bylo, aby produkty sledovaly aktuální trendy v designu, a přitom respektovaly historii a identitu tradičních značek,“ vysvětluje Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofoly. Tím je například změna tvaru plechovky na užší a vyšší formát, použití kombinace matných a lesklých potisků nebo 3D prvků.

Plechovky o objemu 0,33 l nahrazují dosavadní formáty 0,25 a 0,5 l. „Širší a nižší plechovka zůstává už pouze u značky F.H. Prager, kde chceme zdůrazňovat podobnost s pivními značkami a řemeslnost. U Semtexu zatím zachováváme formát 0,25 a 0,5 l,“ vysvětluje Vojtěch Kolmaš, produktový manažer Kofoly.

A Pavol Chalupka k tomu dodává, že popularita nápojů v plechovkách neustále roste. „Jde o praktický formát na cesty, který je lehký, skladný a udrží teplotu nápoje. Proto i my chceme tuto kategorii posilovat moderním a atraktivním designem, případně i dalšími příchutěmi.“

Nové plechovky Viney jsou dostupné v trhu od konce roku 2023, od letošního února se mohou zákazníci postupně setkat i s dalšími značkami v novém designu. Plechovky jsou ze 74 % tvořené recyklátem, na Slovensku díky zálohovému systému dochází ke sběru a znovuzpracování hliníkového materiálu lokálně. Multipacky jsou dostupné v balení po 4 nebo 24 kusech opatřené fólií s vyšším podílem recyklovaného plastu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist