Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Pěnožrouti 2 přicházejí

10. červen 2019  České nápoje   komentáře (0)  212 x

Pěnožrouti lační po pěně se vracejí. Milovníci Kofoly je mohou chytat prostřednictvím rozšířené reality ve více než 16 000 gastro provozovnách v Česku a na Slovensku.

Pěnožrouti 2 přicházejíPěnožrouti 2 přicházejí

Po loňském úspěchu přichází Kofola ČeskoSlovensko ve spolupráci s agenturou WMC/GREY s druhou vlnou kampaně Pěnožroutů. Aplikace Pěnožrouti 2, která rozproudí zábavu po načtení loga z krýglu s čepovanou Kofolou, má mnoho nových vylepšení a novinek.

Nenasytní Pěnožrouti loni předčili naše vysoká očekávání. A proto jsme se rozhodli je letos vypustit mezi zákazníky znovu. Ve více než 16 000 provozovnách s čepovanou Kofolou se tak budete moci zapojit do jejich chytání,“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly a vzápětí dodává: „Primárním cílem letní kampaně je doručit spotřebitelům unikátní zážitek se značkou Kofola. Náš ikonický krýgl se díky rozšířené realitě stává vstupní bránou do bohatého světa zábavy.

Celkem 126 nenasytných postaviček se bude letos vyskytovat v 21 různých světech, mezi kterými nechybí Pěnistická stezka, Pěnologická zahrada nebo třeba Letní pěnárna. Tyto světy fungují jako odemykatelné herní levely. Hráči mohou také získávat odměny ve formě speciálních „pěnízků“, které pak lze investovat v pěnobchodě a nakoupit si nejrůznější pěnolovecký arzenál či kouzelné lektvary. Ty pak pěnolovcům pomáhají lapat Pěnožrouty rychleji a efektivněji.

Je radost se na takovémto projektu podílet. Loni jsme získali nejen úžasnou zpětnou vazbu od tisíců spokojených hráčů, ale i několik kreativních ocenění, včetně zlaté Effie za nejefektivnější kampaň,“ vysvětluje Jan Plajner, client service director agenturyWMC/Grey. „Udělat pokračování takto úspěšného není nikdy úplně snadné, my ale věříme, že v případě Pěnožroutů se to povedlo.

Klíčovým nástrojem pro chytání Pěnožroutů je augmented reality. Kampaň bude podpořena třemi 15 vteřinovými TV spoty, doplňkovými příběhy v onlinu, ale i POS materiály umístěnými v trhu. V rámci kampaně bude také probíhat celá řada soutěží o lístky na hudební festivaly. Letošní třešinkou na dortu je i lapání Pěnožroutů „v terénu“, a to v areálu několika českých a slovenských zoologických zahrad.

Kde se s kampaní potkáte?
Youtube Kofola ČeskoSlovensko: https://www.youtube.com/user/KofolaCeskoSlovensko
Facebook: https://www.facebook.com/kofolaceskoslovensko/
Instagram: https://www.instagram.com/kofola/

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Kde se diskutuje?

5.8.2018 15:20
Chody: Permanent Beer Fest

26.2.2018 15:30
Chody: Zlatý Bažant Nealko už se nebude vařit

24.12.2017 09:27
Cibulka: Bohemia Sekt

17.12.2017 08:28
Schovánková: Bohemia Sekt

27.11.2017 10:27
Cibulka: Bohemia Sekt

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist