Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Potraviny bojují o Českou chuťovku

1. září 2020  České nápoje   komentáře (0)  1038 x

Říká se, že kvalita se chválí sama, a něco na tom nepochybně je. Každopádně na vás ale prvoplánově nekřičí z billboardů, televize či nevyskakuje z oken placené reklamy na internetu. Astronomické náklady na reklamu a kvalita výrobku není jedno a totéž, to už mnozí spotřebitelé dokáží rozlišit. Přesto by měl každý výrobce hledat cesty, jak dát svým zákazníkům o sobě a svých špičkových výrobcích věrohodně a za rozumnou cenu vědět. Jednou z takových dostupných cest je získané ocenění v některé ze soutěží kvality.

Potraviny bojují o Českou chuťovkuPotraviny bojují o Českou chuťovku

A protože výtečná chuť je něco, co kvalitní českou potravinu korunuje, nabízí se českým potravinářům účast v soutěži o značku „Dobrý tuzemský potravinářský výrobek ČESKÁ CHUŤOVKA“, jež se koná letos už podvanácté a osvědčila tak svoji smysluplnost po celou dlouhou dobu, která již uplynula od prvotního nápadu skupiny nezávislých potravinářských odborníků tento projekt uskutečnit.  Každý zákazník chce přece jíst kvalitně a především chutně. A přesně to vyjadřují nejlépe značky ČESKÁ CHUŤOVKA a DĚTSKÁ CHUŤOVKA. Je proto potěšitelné, že popularita soutěže rok od roku vzrůstá a její tradice nebude přerušena ani v letošním roce plném jinak nepříjemných překvapení spojených s nečekanou koronavirovou situací.

Až dosud získalo značku ČESKÁ CHUŤOVKA ohromujících 1007 potravin od 218 skvělých českých výrobců a dalších 199 výrobků se může chlubit značkou DĚTSKÁ CHUŤOVKA – to už je přece víc než slušný výběr kvalitních, a hlavně chutných českých potravin na našem trhu!

Již od pátého ročníku soutěže se díky podpoře vedení Senátu předávají ocenění nejúspěšnějším českým potravinářům v překrásném prostředí Rytířského sálu Valdštejnského paláce a všichni ocenění výrobci si velice považují, že výsledky jejich práce dochází uznání v takto důstojných prostorách. Od roku 2017 si soutěž vzala pod svá „ochranná křídla“ Stálá komise Senátu pro rozvoj venkova, která tím deklaruje svůj zájem o podporu českých potravin, což je vyjádřeno i celoročním působením jejího místopředsedy senátora Petra Šilara přímo v hodnotitelské porotě a přípravném výboru soutěže. Předseda komise senátor Miroslav Nenutil vyslovil na tiskové konferenci podporu soutěži Česká chuťovka, protože posilovat postavení českých potravinářů na našem trhu, propagovat kvalitní a chutné české potraviny v maloobchodní síti pro zákazníky je v našem vlastním zájmu.

Záštitu soutěži letos poskytli také 1. místopředseda Senátu Jiří Růžička a rovněž ministr zemědělství Miroslav Toman. Odbornou úroveň a prestiž soutěže pak podtrhuje odborná garance renomované Vysoké školy chemicko-technologické v Praze společně s VOŠ, SPŠ a SOŠ PODSKALSKÁ, která zajišťuje vysoce profesionální zázemí oběma hodnotitelským komisím – jak odborné, tak i dětské.  Odborným patronem soutěže pak je rektor VŠCHT prof. Dr. RNDr. Pavel Matějka.

Uzávěrka přihlášek do letošní soutěže je 17. září. Slavnostní předávání ocenění se uskuteční 20. října opět v reprezentativní atmosféře historických prostor Valdštejnského paláce, který je sídlem Senátu. Přítomní novináři tam i letos na základě vlastní ochutnávky předají tři ocenění „Cena novinářů – Česká chuťovka 2020“. V pořadí již devátá výrazná osobnost českého potravinářství bude slavnostně poctěna titulem „Rytíř české chuti“. Spoluorganizátorem slavnostního předávání ocenění je Česká cesta – Via Bohemica, z.s.

Přihlášku i pravidla soutěže, jakož i seznam historicky všech úspěšných výrobců a oceněných potravin, lze nalézt na www.ceskachutovka.cz. Českou chuťovku je možné také sledovat na facebooku, kde jsou uveřejňovány aktuální informace a novinky od držitelů ocenění.

Všem zájemcům, ať už obchodníkům, zákazníkům či zástupcům médií apod., je k dispozici také Databáze vítězů soutěže Česká chuťovka a Dětská chuťovka, která usnadní přehledné vyhledávání oceněných potravin i výrobců za celou historii soutěže podle zadaných kritérií. na adrese http://www.mark-as.cz/chutovka

Generálním partnerem soutěže je Albert ČR, tradičním partnerem soutěže je opět Hasičská vzájemná pojišťovna, která poskytne jejím účastníkům zvýhodněné podmínky při sjednávání pojištění, a Český porcelán Dubí, jenž už loni potěšil držitele Dětské chuťovky vkusnými porcelánovými závěsnými plaketami s logem soutěže, a letos tuto pěknou trofej získají do svých sbírek firemních úspěchů i všichni držitelé České chuťovky.

Hlavními mediálními partnery soutěže jsou vydavatelství AGRAL, vydavatelství RIX a Regionální televize CZ, partnerem Dětské chuťovky pak je tradičně Dětská tisková agentura.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist