Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Vincentka a.s. oslavila 25. výročí

26. říjen 2023  České nápoje   komentáře (0)  571 x

VINCENTKA a.s. v letošním roce oslavuje 25. výročí od znovu obnovení plnírny a k této příležitosti uspořádala pro své příznivce Den otevřených dveří, který se konal 28. září v prostorách společnosti. Součástí programu bylo mimo jiné i představení dlouho očekávané novinky - redesignu produktů a vizuální identity značky.

Vincentka a.s. oslavila 25. výročíVincentka a.s. oslavila 25. výročí

Příznivci přírodní minerální vody VINCENTKA se ve čtvrtek 28. 9. 2023 setkali v Luhačovicích na Dni otevřených dveří v prostorách společnosti VINCENTKA a.s., při příležitosti oslav 25. výročí od vzniku akciové společnosti. Organizátoři si na tuto významnou událost přichystali pro své návštěvníky bohatý program a oslavy tak mohly započít.

Po celý den měli účastníci možnost prohlídky výrobních prostor plnírny, která byla doprovázena projekcí krátkého dokumentu o historii společnosti. Zároveň také mohli přímo ve výrobě ochutnat minerální vodu VINCENTKA, jak v neupravené původní verzi, tak i v odželezněné, jejíž chuť zákazníci dobře znají z láhve či plechovky. K vidění byla i výstava chronologického vývoje lahví, do kterých se Vincentka od roku 1820 plnila.

Největší pozornost však vzbudilo představení nového designu produktů, který si společnost pro své příznivce k tomuto krásnému výročí nachystala. Třešničkou dne pak byla účast známého českého herce, pana Jaromíra Hanzlíka, který byl pozván předsedou představenstva Janem Šumšalem, aby pomohl nový design pokřtít.

„Děkujeme panu Hanzlíkovi, že i přes nabitý program naše pozvání přijal, velmi si toho vážíme,“ pronesl Jan Šumšal předseda představenstva, který zároveň dodal: „Za těch 25 let jsme vyrobili přes 100 milionů lahví VINCENTKY, což je úctyhodné číslo a věříme, že i s tímto novým designem se nám podaří obdobné množství dostat mezi naše věrné zákazníky.“

Předseda představenstva následně zhodnotil dosavadních 25 let společnosti a poděkoval členům představenstva, dozorčí rady, akcionářům a především všem zaměstnancům, kteří se za uplynulá léta podíleli na rozvoji společnosti.

Společnost je hrdá na své dědictví a zároveň se snaží udržet krok s dobou a reagovat na potřeby zákazníků. Nový design produktů je jedním z kroků, jak zlepšit uživatelskou zkušenost s produkty a stát se atraktivní i pro mladší generaci zákazníků.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist