Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Letní novinka Frisco Spritz

20. květen 2019  České nápoje   komentáře (0)  222 x

Frisco oficiálně představilo žhavou letní novinku – limitovanou edici Frisco Spritz, která v sobě snoubí podmanivou chuť hořkého pomeranče doplněnou směsí bylin. Novinka je inspirovaná populárním míchaným koktejlem. Mezi prvními, kdo nový cider na střešní terase hotelu Hilton Prague ochutnal, byly i modelka Nikol Švantnerová a influencerka Hell Navrátilová.

Letní novinka Frisco SpritzLetní novinka Frisco Spritz

Podvečerní akce byla určena kamarádkám, protože právě v jejich společnosti chutná Frisco nejlépe. Podle průzkumu značky Frisco se holky nejčastěji těší na to, že se při setkání s kamarádkami uvolní od stresu a obvyklých povinností a hodí běžné starosti za hlavu. Zároveň si nejvíce užívají zábavu a legraci, která je u společných setkání zaručena. Z průzkumu dále vyplynulo, že polovina respondentek se vídá s kamarádkami méně než jednou za měsíc. 70 % žen přitom přiznává, že by se s kamarádkami chtělo setkávat častěji.

„České ženy na sebe mají extrémně vysoké nároky, a to se projevuje i v jejich blízkých vztazích. Pečlivě dbají na to, aby byly dobré partnerky, milenky i mámy. Ve všem tom shonu však zapomínají na své kamarádky, které by měly v jejich životě hrát poměrně důležitou roli,“ říká koučka Lenka Černá, která na akci vysvětlila, proč jsou kamarádky v životě každé ženy tak důležité. „Právě díky času, který trávíme s našimi kamarádkami, můžeme růst i v oblasti našeho zdraví, kariéry a v neposlední řadě i v našich partnerských vztazích,“ doplnila.

Pro hosty byla připravena i fotostěna, aby si pozvané mohly odnést vzpomínku na večer s kamarádkou. Atmosféru doplňovala příjemná letní hudba a krásný výhled na Prahu. Na akci dorazily i ambasadorky značky Nikol Švantnerová a Hell Navrátilová, pro které je pravidelný kontakt s kamarádkami velmi důležitý. Prostřednictvím Instagramu proto motivují své fanoušky, aby se svými kamarádkami trávily co nejvíce času.

V hlavní roli večera bylo samozřejmě nové Frisco Spritz, které je dostupné ve většině obchodů a ve vybraných barech a restauracích. Prodává se ve stylových lahvičkách, ale na několika hudebních festivalech (např. Sázava Fest, Colours of Ostrava nebo Beats for Love) se objeví i čepovaná varianta.

Tento cider je určen především ženám, které si během nadcházejících teplých večerů touží vychutnat sladkou chuť tropického ovoce s jemným dotykem hořkosti,“ říká Dominika Drvoštěpová, brand manažerka značky Frisco a doplňuje, „věříme, že novinku ocení všichni, kteří hledají ten pravý osvěžující drink na léto. Výhodou pro ně určitě bude i to, že drink stačí pouze vychladit a pak si ho můžou vychutnat hned po otevření, bez nutnosti míchání.“

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Kde se diskutuje?

5.8.2018 15:20
Chody: Permanent Beer Fest

26.2.2018 15:30
Chody: Zlatý Bažant Nealko už se nebude vařit

24.12.2017 09:27
Cibulka: Bohemia Sekt

17.12.2017 08:28
Schovánková: Bohemia Sekt

27.11.2017 10:27
Cibulka: Bohemia Sekt

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist