Poupětníky vyrostou na střeše paláce Lucerna
8. srpen 2017 České nápoje komentáře (0) 2208 xLetošní kampaň cideru Strongbow, která pod heslem Kouření Out, Příroda In symbolicky odstartovala na konci května, se chýlí do svého finiše. V pořadí již třetím videu se poupětníky vydávají na svou poslední cestu. Tou se stává střecha paláce Lucerna, kde pod dohledem kavárníka Ondřeje Kobzy vzniká ojedinělá zahrada. Hlavní myšlenkou poslední epizody poupětníků je pozvánka na Týden otevřených dveří, který se uskuteční od 17. do 23. srpna.
V novém animovaném videu, vznikajícím ve formátech 30' a 6', se rozkvetlé poupětníky vydávají na cestu, jejímž cílem je střecha paláce Lucerna. Zde kavárník, aktivista a nově také zahradník Ondřej Kobza zanedlouho veřejnosti představí střešní zahradu, jejíž vznik Strongbow podporuje významnou finanční částkou. „Spojení s tímto projektem nám logicky zapadá do dlouhodobé kampaně a konceptu Přírodu do města, který se značkou rozvíjíme už druhým rokem. Jsme rádi, že můžeme být součástí tak unikátního počinu, který je krásným příkladem toho, jak lze dostat přírodu i do zastavěných míst, jako je právě centrum Prahy,“ konstatovala Michala Jetelinová, která má značku Strongbow na starosti.
Cestu květin napříč městem zachycuje animované video, vytvořené tradiční stop-motion technikou ve spolupráci s kreativní agenturou VCCP a produkcí Kreus. Spot je zároveň pozvánkou na Týden otevřených dveří na střeše paláce Lucerna, který se uskuteční od 17. do 23. srpna vždy od 12.00 do 20.00. Video bude podpořené na sociálních sítích a vybraných webech.
Projekt zahrady na střeše paláce Lucerna, který je inspirovaný komunitními zahradami vznikajícími ve světových metropolích, Ondřej Kobza plánoval přes dva roky. Podobně dlouhou dobu se Strongbow věnuje konceptu „přírodu do města“. Tento koncept letos v květnu značka komunikovala skrze kampaň Kouření Out, Příroda In, kdy využívala aktuálního tématu protikuřáckého zákona. Nevyužité popelníky přeměnila na tzv. poupětníky, které nyní míří na jednu z nejkrásnějších pražských střech v srdci Prahy. Strongbow se úspěšně podařilo propojit komunikaci aktuálního tématu s myšlenkou konceptu „přírodu do města“. O tom, jak se značce vydařila kampaň, svědčí i sledovanost prvních videí, které zhlédlo přes 2,5 milionů diváků.
Strongbow mimo jiné podpořilo oživení několika dalších míst. Zvelebilo například vnitroblok v Mečislavově ulici nebo vnitroblok Studia Alta, kulturní prostor Zauhlovačka v Liberci a další. V těchto aktivitách hodlá pokračovat i nadále.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Hodnocení
1 hvězdiček / Hodnoceno: 1x
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!