Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Hard seltzers od Staropramenu

4. květen 2021  České nápoje   komentáře (0)  96 x

Pivovary Staropramen vstupují do nové kategorie alkoholických nápojů, tzv. hard seltzers. Na tuzemský trh v průběhu května uvedou prémiovou značku Wai Moment ve třech variantách. Do České republiky tak přichází trend ze Spojených států, kde celá kategorie zaznamenala v roce 2019 růst prodejů přes 200 % na více než 1,5 miliard dolarů. Analytici očekávají, že celá kategorie bude v následujících letech pokračovat v silném globálním růstu. Celosvětové prodeje s velkou pravděpodobností překonají v roce 2022 hranici 4 miliard dolarů.

Hard seltzers od StaropramenuHard seltzers od Staropramenu

Hard seltzer obsahuje 4 až 6 % obj. alkoholu. Ten vzniká postupným kvašením ovoce, cukru nebo ječného sladu a je kombinován s perlivou vodou a přírodní ovocnou příchutí. Ve výrobním procesu se využívají také pivovarské kvasnice. „Kategorie hard seltzers zažívá v posledních letech na hyperkonkurečním americkém trhu velký boom – v posledních letech jsme pozorovali trojciferný růst prodejů, hard seltzer se tak stal jednou z nejoblíbenějších novinek mezi nápoji. Nyní se tyto nápoje ve větší míře dostávají také do střední a východní Evropy, v jejímž rámci je Česko zpravidla jedním z prvních trhů, kde se podobné inovace objevují,“ uvádí manažerka značky Katarína Košťaliková s tím, že nejvýstižnějším ekvivalentem hard seltzeru je „ochucená alko soda“. „Kategorii hard seltzers si na zahraničních trzích oblíbili zejména mladí dospělí. Ti v Česku v naprosté většině ovládají angličtinu, takže předpokládáme, že si naši konzumenti osvojí originální název,“ dodává Košťáliková.

Novinka ve třech variantách

Společnost Pivovary Staropramen do kategorie hard seltzerů vstupuje jako jedna z prvních v Česku. V průběhu května na trh uvedou prémiovou značku Wai Moment z portfolia své mateřské společnosti Molson Coors, a to hned ve třech variantách ­– Minty Lime Time Sensation, Crazy Berries Sensation a Tropical Crew Sensation. „Název značky vznikl z havajského slova wai, což je výraz pro vodu. Hawaii je pro nás zase symbolem letního dobrodružství, slunce a pohody. Tento zážitek chceme prostřednictvím drinku konzumentům nabídnout,“ popisuje Katarína Košťáliková. Drinky ve štíhlých třetinkových plechovkách obsahují přírodní aroma, jsou bez umělých barviv, sladidel a konzervačních látek a obsahují méně než 99 kalorií na 330 ml. „Molson Coors Beverage Company celosvětově udává trendy v oblasti nápojů. Konzumenty se snažíme potěšit hledáním nových alternativ a vstupem do nových segmentů,“ dodává Košťáliková.

Wai Moment bude v Česku k dostání v druhé polovině května ve vybraných řetězcích i na pultech menších obchodů a v online obchodech. Časem by se měl objevit i v některých barech a restauracích.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist