Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Viper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od Prazdroje

23. duben 2021  České nápoje   komentáře (0)  358 x

Perlivý nápoj se čtyřmi procenty alkoholu a jemnou příchutí limetky či brusinky. To je Viper, novinka z Plzeňského Prazdroje, která v nejbližších dnech zamíří i na domácí trh. Patří do nové kategorie nápojů, která si pod názvem Hard Seltzer podmanila americký trh a úspěšně si razí cestu i Evropou. Právě s exportem z Plzně do evropských zemí už Prazdroj začal.

Viper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od PrazdrojeViper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od Prazdroje

Viper Hard Seltzer je čirý alkoholický nápoj bez umělých barviv a konzervantů, vyráběný přirozeným způsobem kvašení, podobně jako pivo. K jeho výrobě se používají i pivovarské kvasnice, proto se často připravuje právě v pivovarech. Nyní ho na český trh uvádí, jako jeden z prvních pivovarů, Plzeňský Prazdroj, který má pro jeho výrobu ideální podmínky i díky tomu, že má v Plzni studně s měkkou vodou.

„Viper je osvěžující alkoholický nápoj pro všechny, kteří hledají jemně ochucený drink s  odobným podílem alkoholu jako výčepní pivo. Obsahuje 96 kcal na balení. Jde o novou kategorii alkoholických nápojů, která cílí zejména na mladší dospělé, kteří se rádi baví s přáteli,“ říká brand manažerka značky Jana Vainerová.

Prazdroj nabízí Viper Hard Seltzer ve dvou příchutích, limetka nebo brusinka. Obsaženou ovocnou šťávu kombinuje s přírodními aromaty, a tak dosáhne vyvážené chuti a vůně. „Název Viper znamená v překladu zmije a má zdůraznit spojení čisté přírodní  vody, jemné chuti a alkoholu,“ doplňuje Jana Vainerová.

Prazdroj zároveň začal s vývozem své alko sody i do zahraničí, konkrétně do Holandska, Rumunska, Maďarska a Británie.

V tuzemsku bude Viper od konce dubna k dostání v internetovém obchodu Košík.cz, následně také v hypermarketech Tesco a dalších obchodem, a to v plechovkách o objemu 0,33 l za doporučenou cenu 24,90 Kč. Komunikační podporu produktu pak Prazdroj plánuje formou 360 kampaně - především v TV, v digitálu, v místě prodeje, až to bude možné, tak i na venkovních akcích.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Další články z rubriky


Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist