Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Viper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od Prazdroje

23. duben 2021  České nápoje   komentáře (0)  929 x

Perlivý nápoj se čtyřmi procenty alkoholu a jemnou příchutí limetky či brusinky. To je Viper, novinka z Plzeňského Prazdroje, která v nejbližších dnech zamíří i na domácí trh. Patří do nové kategorie nápojů, která si pod názvem Hard Seltzer podmanila americký trh a úspěšně si razí cestu i Evropou. Právě s exportem z Plzně do evropských zemí už Prazdroj začal.

Viper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od PrazdrojeViper Hard Seltzer, alkoholická sodovka od Prazdroje

Viper Hard Seltzer je čirý alkoholický nápoj bez umělých barviv a konzervantů, vyráběný přirozeným způsobem kvašení, podobně jako pivo. K jeho výrobě se používají i pivovarské kvasnice, proto se často připravuje právě v pivovarech. Nyní ho na český trh uvádí, jako jeden z prvních pivovarů, Plzeňský Prazdroj, který má pro jeho výrobu ideální podmínky i díky tomu, že má v Plzni studně s měkkou vodou.

„Viper je osvěžující alkoholický nápoj pro všechny, kteří hledají jemně ochucený drink s  odobným podílem alkoholu jako výčepní pivo. Obsahuje 96 kcal na balení. Jde o novou kategorii alkoholických nápojů, která cílí zejména na mladší dospělé, kteří se rádi baví s přáteli,“ říká brand manažerka značky Jana Vainerová.

Prazdroj nabízí Viper Hard Seltzer ve dvou příchutích, limetka nebo brusinka. Obsaženou ovocnou šťávu kombinuje s přírodními aromaty, a tak dosáhne vyvážené chuti a vůně. „Název Viper znamená v překladu zmije a má zdůraznit spojení čisté přírodní  vody, jemné chuti a alkoholu,“ doplňuje Jana Vainerová.

Prazdroj zároveň začal s vývozem své alko sody i do zahraničí, konkrétně do Holandska, Rumunska, Maďarska a Británie.

V tuzemsku bude Viper od konce dubna k dostání v internetovém obchodu Košík.cz, následně také v hypermarketech Tesco a dalších obchodem, a to v plechovkách o objemu 0,33 l za doporučenou cenu 24,90 Kč. Komunikační podporu produktu pak Prazdroj plánuje formou 360 kampaně - především v TV, v digitálu, v místě prodeje, až to bude možné, tak i na venkovních akcích.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist