Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Vánoční Coca-Cola s novým spotem

9. listopad 2020  České nápoje   komentáře (0)  792 x

Coca-Cola dnes zahajuje novou globální kampaň postavenou na reklamním spotu, který oživuje skutečný význam Vánoc s claimem „Darujme se!“ a povzbuzuje lidi, aby darovali zejména sami sebe. Letos Coca-Cola slaví i velký milník, a to 100 let od své první vánoční reklamy, v netradičním duchu se proto nese i televizní spot. Ten režíroval oscarový režisér Taika Waititi a je nejdelší televizní reklamou na nápoj Coca-Cola v historii. V ČR se Coca-Cola rozhodla pojmout letošní svátky také s myšlenkou na pomoc ostatním a na 3 milionech svých etiket podporuje Červený kříž, který pomáhá zdravotníkům nejen v boji s koronavirovou pandemií.

Vánoční Coca-Cola s novým spotemVánoční Coca-Cola s novým spotem

Letošní vánoční kampaň vyzdvihuje myšlenku, že skutečné kouzlo Vánoc je v nás a největším darem, který můžeme svým blízkým dát, jsme my sami. Navazuje tak na 100leté dědictví ikonických vánočních kampaní Coca-Cola. Letos opět uvidíte vlídného Santu hrát rozhodující roli při zajišťování těch pravých láskyplných Vánoc a přání s nimi spojenými.

Nová globální reklamní kampaň nese název „The Letter“ neboli „Dopis“ a zahajuje ji srdečná zpráva „Nejlepší dárek letošních Vánoc jste vy sami“. Film režírovaný oscarovým filmařem Taikou Waititi (známým např. slavným snímkem JoJo Rabbit) a vytvořený studiem Wieden + Kennedy London rozvíjí kouzlo Vánoc v nadějeplném příběhu o otcově neutuchající lásce k jeho dceři a jeho cestě za splněním jejího vánočního přání. Reklama bude k dispozici v dlouhém formátu 2,5 minuty a kratších formátech 60 s a 30 s, které se objeví i na českých televizních stanicích. Celkem bude uvedena na 90 trzích po celém světě a ke shlédnutí je k dispozici i na Youtube.

Vánoční reklama navazuje na nedávnou kampaň „Spolu jako nikdy dřív/Open Like Never Before“ – první propagaci značky Coca-Cola od doby, kdy pandemie COVID-19 změnila svět. Tato kampaň byla manifestem nových možností objevených v důsledku nouzových opatření a globální výzvy znovu ocenit vše, co máme kolem sebe. „Rok 2020 byl pro mnohé z nás obtížným rokem a toto sváteční období bude mít pro všechny ještě větší význam. Coca-Cola slaví Vánoce prostřednictvím svých reklam už od 20. let 20. století, a vždy obsahuje poselství jednoty a důležitých hodnot. Odráží to skutečné kouzlo Vánoc – lásku, ocenění každodenní snahy našich blízkých, smysl pro komunitu a potřebu skutečné přítomnosti v důležitých okamžicích, jako jsou třeba Vánoce,“ uvádí Petra Šebová, ředitelka marketingu společnosti Coca-Cola ČR a SR.

Adventní kalendář Coca-Cola na Košík.cz

Coca-Cola zároveň spouští i aktivační program, který rozšiřuje podstatu kampaně. V Česku to bude partnerství s Košík.cz, kde bude formou adventního kalendáře možnost vyhrát různé dárky pro sebe i své blízké každý den.

3 000 000 etiket pomáhá Červenému kříži

V duchu výzvy #DarujmeSe budou letošní Vánoce jedinečné i ve spojení s charitativním projektem pro Červený kříž. Coca-Cola letos nechala vyrobit 3 miliony etiket s QR kódem pro pomoc této organizaci jak v Česku, tak i na Slovensku. Právě Červený kříž totiž v této nelehké době pomáhá školit a připravovat zdravotnický personál a zajistit potřebný zdravotnický materiál. „Coca-Cola odjakživa symbolizuje jednotu,

blízkost a sdílení společných zážitků. Tyto Vánoce možná budou pro mnoho lidí náročné a plné nejistoty. Těžkosti se netýkají pouze těch, kteří následkem pandemie COVID-19 onemocněli, ale i těch, kteří o ně s vypětím všech sil pečují. Proto i o Vánocích společně podpoříme Český a Slovenský červený kříž,“ popisuje projekt Veronika Němcová, ředitelka komunikace a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR a SR.

Jak to funguje? Poskytnutí daru je velmi jednoduché. Ve svém chytrém telefonu stačí otevřít mobilní bankovnictví a kamerou telefonu naskenovat QR kód, umístěný na etiketách nápojů Coca-Cola, který vás přivede přímo na bankovní platbu Červenému kříži. Každý tak budeme moci přispět jakoukoli, třeba i malou částkou, a pomoci těm, pro které letošní Vánoce nebudou časem tradiční pohody.

Pomáhá také nadace The Coca-Cola Foundation, a to již od začátku pandemie. Komunitám po celém světě nabídla pomoc v celkové hodnotě přes 3 miliardy korun. Českému červenému kříži letos společnost Coca-Cola pomohla částkou 6,3 milionu korun a Slovenskému červenému kříži přes 200 tisíc euro. Český červený kříž použil většinu těchto peněz na podporu výroby plicních ventilátorů CoroVent vyvinutých týmem odborníků z ČVUT spolu s dobrovolníky z platformy COVID19CZ. Slovenský červený kříž za tyto prostředky zajistil nákup zdravotnických stanů, které se využívají pro působení dobrovolníků v areálech nemocnic.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist