Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Coca-Cola HBC má nový web

4. únor 2021  České nápoje   komentáře (0)  470 x

Společnost Coca-Cola HBC spouští nové webové stránky, plně responzivní, navržené s důrazem na uživatelskou přívětivost a přehlednost. Tvorba stránek byla iniciovaná skupinou tak, aby všechny země, kde firma působí, měly web se stejnou strukturou, funkcemi a jednotným designem. Cílem bylo také optimalizovat stránky pro všechny druhy nejrůznějších mobilních zařízení, zviditelnit aktuální témata (např. produktové portfolio, e-shop, Covid-19) a podpořit růst značky.

Coca-Cola HBC má nový webCoca-Cola HBC má nový web

Globální projekt běžel půl roku a zapojilo se do něj všech 28 zemí ze 3 světadílů. Zkušený tým odborníků ze společnosti Black Sun připravil řešení na míru. Vývoji předcházela analýza jednotlivých potřeb a rozsáhlé diskuse, aby nové stránky naplnily všechny vytyčené cíle. Následně byla připravena grafická podoba a v návaznosti bylo řešeno kódování a programování všech funkcionalit. Hotová stránka pak prošla několika koly testování, v rámci kterého ještě docházelo k dílčím úpravám, následovalo školení napříč zeměmi. Hlavní výhodou nového systému je administrační rozhraní, které disponuje funkcionalitou drag and drop, což výrazně usnadňuje editaci a otevírá dveře nápadům a kreativním řešením, jež na předchozí platformě nebyly možné.

"Soustředili jsme se na zjednodušení, rychlost načítání a atraktivitu. Jednotlivé stránky byly vytvořeny pomocí webconnectu, systému vytvořeného firmou Black Sun a založeného na Adobe Eperience Manager. Tento přední systém pro správu obsahu dává administrátorům plnou kontrolu nad obsahem i aktivy. AEM používá systém šablon sestavený z komponent, což umožňuje flexibilitu strukturovat stránky podle individuálních požadavků. Cílem je, aby se na stránkách rychle zorientoval nejen zákazník a spotřebitel, ale třeba i uchazeč o zaměstnání,“ uvedl Martin Vírava, ředitel firemních procesů a technologií Coca-Cola HBC ČR a SR.

Součástí vylepšení je také zbrusu nová stránka “Naše portfolio 24/7” (SK verze zde.). Nové interaktivní kolo představuje všechny příležitosti, při kterých si může zákazník vychutnat nápoje z portfolio Coca-Cola HBC a díky chytré kategorizaci seznámí zájemce s nápoji, které ještě nezná. Firma se při zadání soustředila na grafický design, obsah, kreativitu i vizuální styl. Stránky jsou nyní lépe rozloženy do jednotlivých sekcí, jasně vizuálně komunikují firemní hodnoty, vizi i poslání, zdůrazňují důležité aktivity, ale i jednotlivé příběhy. Stránky jsou dostupné v české, slovenské i anglické verzi.

Vedle aktuálních novinek v sekci media, zde naleznou zákazníci inovovaný e-shop (nutno se registrovat) nebo přehled aktivit firmy během pandemie Covid-19. Zájemci o práci pak mohou vybírat z aktuálních pozic v sekci pracujte s námi. Všechny části webu jsou pravidelně aktualizovány.

Pro řadu návštěvníků může být prostředí webových stránek často matoucí. Firma se proto soustředila na jasnost, stručnost, přehlednost a pro jednodušší orientaci zredukovala i množství odkazů. Redukce nadrozměrných obrázků a složitých webových widgetů pak pomůže předejít i případným potížím s načítáním obsahu.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist