Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Prodejů pivních mixů loni rostly, Cool přidává nové příchutě

13. květen 2021  České nápoje   komentáře (0)  787 x

Ovocné pivní mixy zažívají v posledních letech renesanci. Stále oblíbenější je nealko verze, u které značka Cool, jedna z nejvyhledávanějších na trhu, zaznamenala v loňském roce ještě dynamičtější růst, a to o 32,9 %. Na rostoucí oblibu mixu nealkoholického piva a ovocné šťávy reaguje značka Cool novou příchutí Rybíz a limetka i uvedením celého portfolia ve verzi s obsahem alkoholu 0,0 % obj.

Prodejů pivních mixů loni rostly, Cool přidává nové příchutěProdejů pivních mixů loni rostly, Cool přidává nové příchutě

V roce 2011 vstoupila značka Cool na trh s alkoholickou variantou a založila novou úspěšnou kategorii pivních mixů. Letošní novinkou reaguje na změnu v chování konzumentů v posledních letních sezonách, kdy výrazně rostla poptávka po nealko variantách. „Již několik let je nejprodávanější variantou grep. Přesto vnímáme, že velká část konzumentů ráda experimentuje a zkouší nové příchutě. To se nám potvrdilo i loni u příchutě Malina a borůvka,“ vysvětluje důvody uvedení nové příchutě manažerka značky Katarína Košťáliková a dodává, že dalším zřejmým trendem ve spotřebitelském chování je rostoucí preference nealkoholických variant.

Z toho důvodu přichází značka na trh s variantou 0,0 % obj. alkoholu u všech příchutí nealko portfolia. „S ohledem na aktivnější životní styl se spotřebitelé u ochucených nápojů čím dál více zajímají o jejich energetickou hodnotu. Vedle absence konzervantů a umělých barviv je uvedení verze s obsahem alkoholu 0,0 % obj. další krok, abychom vyšli vstříc jejich potřebám,“ uvádí Košťáliková s tím, že novinka bude mít pouze 18 kcal na 100 ml, což bude zřejmé i na přední straně obalu.

Kampaň: Dej městu šťávu

Také letos značka Cool připravila novou kampaň, ve které hrají důležitou roli akvarelové barvy. Cílí na mladé dospělé lidi a prostřednictvím nového spotu oživuje města, která jsou nyní více než kdy dříve opuštěná a nálada v nich pochmurná. Akvarely a ovoce rozlévající se z Cool plechovek po zdech a chodníku však dodávají městu šťávu a dělají ho výjimečným a ideálním místem k letnímu osvěžení. Celý reklamní spot ke kampani Dej městu šťávu naleznete zde.

Komunikační kampaň se v letošním roce soustředí zejména na digitál a televizi, nechybí sociální sítě, outdoor, partnerství a aktivace a PR. „Marketingová komunikace i letos pokračuje ve využívání akvarelových motivů, které jsou ústředním a spojovacím prvkem všech formátů, které ke komunikaci využíváme,“ vysvětluje Katarína Košťáliková. Cool navíc letos pokračuje v úspěšném partnerství se značkou Rekola. „S Rekoly plánujeme ukázat, kam všude se ve městech dá vyjet na výlet, aktivně trávit volný čas s přáteli a po sportu se osvěžit právě nealkoholickým drinkem s různými příchutěmi,“ říká Katarína Košťáliková. Díky spolupráci se mohou cyklističtí nadšenci těšit na volné jízdy na rekolech, chybět nebudou ani samplingové aktivity. Poprvé v desetileté historii značka plánuje pro komunikaci využít také influencery.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist