Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Vinobraní ve Znojmě navštívilo 2,5 milionu návštěvníků

19. říjen 2017  České nápoje   komentáře (0)  257 x

Uběhl přesně měsíc od konání Znojemského historického vinobraní 2017, a tak je ten správný čas vrátit se k několika číslům. Za celou svou 35 letou historii překročilo vinobraní, které je svého druhu největší akcí u nás, hranici návštěvnosti 2,5 milionů lidí. Do statistik se možná zapíše i jinak.

Ilustrační fotoIlustrační foto

Konečné číslo návštěvnosti z letošního ročníku činí 81 005 lidí, což je méně, než činil nás odhad hned po vinobraní, kdy ještě nebyly sečteny všechny prodané vstupenky. Nicméně nám to ukázalo jednu velmi pozitivní věc,“ nastiňuje František Koudela, ředitel Znojemské Besedy, příspěvkové organizace města, která vinobraní pořádá.

Při stanovování odhadu počtu návštěvníků, který po nás novináři chtějí vždy hned, jsme kromě z čísel vycházeli i ze zkušeností z loňska, kdy nám relativně hodně lidí přišlo až na sobotní večerní program – a právě kompletní údaje o sobotním prodeji dostáváme až po vinobraní. Letos se ale ukázalo, že tu drtivá většina návštěvníků byla už od rána, a tak odhad nebyl dle našeho očekávání. Nicméně je vidět, že se návštěvníci nenechali odradit špatným počasím, které o vinobraní panovalo, a přijeli si ho užít i tak,“ vysvětluje s úsměvem Koudela. Letošní vinobraní se tím pádem stává tím třetím nejhojněji navštíveným od roku 1990.

Do statistik se možná zapíše i moderní způsob komunikace, kterou organizátoři pro vinobraní zvolili. „Byli jsme hodně aktivní na Facebooku a Instagramu a chtěli jsme zapojit i naše fanoušky. Proto jsme na Instagramu vyhlásili soutěž o volné vstupenky na příští vinobraní. Podmínkou bylo přidat na svůj Instagram fotku z vinobraní ve dnech jeho konání a připsat do komentáře #znojmochutna. Celkem tak učinilo asi padesát fanoušků,“ dodává Koudela.

Hashtagů v kombinaci #znojmochutna #znojmo #znojemskevinobrani #vinobrani, kterou organizátoři při příspěvcích na sociálních sítích k vinobraní používali, si všiml i server www.tyinternety.cz. Ten ve svém článku z 30. září, který se věnoval nepoužívanějším srpnovým hashtagům, přinesl přehled předpokládaných nejpoužívanějších zářijových hashtagů – mezi nimi byly právě i ty ze znojemského vinobraní. Jestli tomu opravdu tak je, zatím není jasné, statistiku zářijových hashtagů server ještě neuveřejnil.

Hashtagy letos v srpnu oslavily své 10. výročí. Tehdy zakladatel hashtagů Chris Messina oznámil svým prvním tweetem možnost slučovat komunikaci na sociální síti Twitter pod jedním klíčovým slovem. Stačilo před něj dát křížek a následně na něj kliknout. Nyní se hashtagy běžně používají i na dalších sociálních sítích – Facebooku a Instagramu. Do moderní formy komunikace a propagace se letos pustilo i Znojmo, a to právě se svou kampaní #znojmochutna.

35. ročník Znojemského historického vinobraní pořádalo město Znojmo a Znojemská Beseda za podpory Jihomoravského kraje a Vinařského fondu České republiky a pod záštitou ministra zemědělství Mariana Jurečky.

Příští rok se vinobraní ve Znojmě koná ve dnech 14. – 16. září 2018. Více informací na www.znojemskevinobrani.cz.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist