Frisco říká: Na holkách záleží!
10. červenec 2018 České nápoje komentáře (0) 1224 xVíce než polovina žen přiznává, že ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety se s kamarádkami vídá méně často. Nejčastějšími důvody, které uvádějí, jsou pracovní povinnosti a závazky, upřednostňování času s partnerem a rodinou a také to, že se odstěhovaly. Téměř 70 % žen by se podle průzkumu zpracovaného značkou Frisco přitom s kamarádkami chtělo setkávat častěji. Frisco proto přichází s novou kampaní, která chce všechny ženy motivovat k tomu, aby se spolu více scházely a užily si společně strávené chvíle.
Frisco chce prostřednictvím videa oslovit svou hlavní cílovou skupinu a vyvolat v ženách emoce a vzpomínky na jejich vlastní kamarádky, a tím jim připomenout, že společně strávené chvíle jsou ty nejlepší. Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube.
Ve spotu si tři kamarádky stýskají, jak je stále těžší se sejít v obvyklé sestavě kvůli zaneprázdněnosti čtvrté z nich – Evy. Proto se domluví a připraví malou lest, pomocí které kamarádku na párty vylákají. Eva si až na místě uvědomí, že by s přítelkyněmi měla trávit více času.
„Z našeho průzkumu vyplynulo, že s přibývajícími povinnostmi a závazky mají ženy méně času na sebe, své koníčky i své kamarádky. Přitom až čtvrtina z nich by se s nimi chtěla vídat dvakrát častěji. Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily.“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.
Kreativní agenturou, která za vznikem videa natočeného ve stylu docu-reality show stojí, je Triad Advertising, produkci měli na starosti GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem. Na kampaň navazuje spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy. Čtenářky mají do 12. července možnost zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.
Kampaň doplňuje spolupráce s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením vtipného sketch videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka a Flabgee zase natočily video, ve kterém připravily svým kamarádkám překvapení podobné tomu, které čekalo ve videu na Evu z kampaně.
Zdroj: Tisková zpráva
Autor: České nápoje
[Nahoru ↑]
Přidat komentář
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.
Komentáře
Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!