Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Frisco říká: Na holkách záleží!

10. červenec 2018  České nápoje   komentáře (0)  124 x

Více než polovina žen přiznává, že ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety se s kamarádkami vídá méně často. Nejčastějšími důvody, které uvádějí, jsou pracovní povinnosti a závazky, upřednostňování času s partnerem a rodinou a také to, že se odstěhovaly. Téměř 70 % žen by se podle průzkumu zpracovaného značkou Frisco přitom s kamarádkami chtělo setkávat častěji. Frisco proto přichází s novou kampaní, která chce všechny ženy motivovat k tomu, aby se spolu více scházely a užily si společně strávené chvíle.

Ilustrační fotoIlustrační foto

Frisco chce prostřednictvím videa oslovit svou hlavní cílovou skupinu a vyvolat v ženách emoce a vzpomínky na jejich vlastní kamarádky, a tím jim připomenout, že společně strávené chvíle jsou ty nejlepší. Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube.

Ve spotu si tři kamarádky stýskají, jak je stále těžší se sejít v obvyklé sestavě kvůli zaneprázdněnosti čtvrté z nich – Evy. Proto se domluví a připraví malou lest, pomocí které kamarádku na párty vylákají. Eva si až na místě uvědomí, že by s přítelkyněmi měla trávit více času.

„Z našeho průzkumu vyplynulo, že s přibývajícími povinnostmi a závazky mají ženy méně času na sebe, své koníčky i své kamarádky. Přitom až čtvrtina z nich by se s nimi chtěla vídat dvakrát častěji. Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily.“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.

Kreativní agenturou, která za vznikem videa natočeného ve stylu docu-reality show stojí, je Triad Advertising, produkci měli na starosti GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem. Na kampaň navazuje spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy. Čtenářky mají do 12. července možnost zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.

Kampaň doplňuje spolupráce s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením vtipného sketch videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka a Flabgee zase natočily video, ve kterém připravily svým kamarádkám překvapení podobné tomu, které čekalo ve videu na Evu z kampaně.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Kde se diskutuje?

5.8.2018 15:20
Chody: Permanent Beer Fest

26.2.2018 15:30
Chody: Zlatý Bažant Nealko už se nebude vařit

24.12.2017 09:27
Cibulka: Bohemia Sekt

17.12.2017 08:28
Schovánková: Bohemia Sekt

27.11.2017 10:27
Cibulka: Bohemia Sekt

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist