Pivní prodejna 2Reklama na ČeskéNápoje.cz

Frisco říká: Na holkách záleží!

10. červenec 2018  České nápoje   komentáře (0)  1041 x

Více než polovina žen přiznává, že ve srovnání s dobou před třemi až pěti lety se s kamarádkami vídá méně často. Nejčastějšími důvody, které uvádějí, jsou pracovní povinnosti a závazky, upřednostňování času s partnerem a rodinou a také to, že se odstěhovaly. Téměř 70 % žen by se podle průzkumu zpracovaného značkou Frisco přitom s kamarádkami chtělo setkávat častěji. Frisco proto přichází s novou kampaní, která chce všechny ženy motivovat k tomu, aby se spolu více scházely a užily si společně strávené chvíle.

Ilustrační fotoIlustrační foto

Frisco chce prostřednictvím videa oslovit svou hlavní cílovou skupinu a vyvolat v ženách emoce a vzpomínky na jejich vlastní kamarádky, a tím jim připomenout, že společně strávené chvíle jsou ty nejlepší. Kampaň se zaměřuje především na sociální sítě – Facebook, Instagram a YouTube.

Ve spotu si tři kamarádky stýskají, jak je stále těžší se sejít v obvyklé sestavě kvůli zaneprázdněnosti čtvrté z nich – Evy. Proto se domluví a připraví malou lest, pomocí které kamarádku na párty vylákají. Eva si až na místě uvědomí, že by s přítelkyněmi měla trávit více času.

„Z našeho průzkumu vyplynulo, že s přibývajícími povinnostmi a závazky mají ženy méně času na sebe, své koníčky i své kamarádky. Přitom až čtvrtina z nich by se s nimi chtěla vídat dvakrát častěji. Novou kampaní proto chceme ženy povzbudit a podpořit v tom, aby dávaly také přednost svým zájmům a šly se odreagovat ven s kamarádkami, a tento čas si s nimi jako vždy maximálně užily.“ říká Veronika Hořáková, marketingová manažerka pro nové kategorie.

Kreativní agenturou, která za vznikem videa natočeného ve stylu docu-reality show stojí, je Triad Advertising, produkci měli na starosti GoodieBaddie ve spolupráci s režisérem Michalem Kováčem. Na kampaň navazuje spolupráce s vydavatelstvím Burda Praha a jejich tituly Marianne a Svět ženy. Čtenářky mají do 12. července možnost zapojit se do soutěže a vyhrát speciální den strávený s kamarádkami. Tituly soutěž podpoří i na svých webech a profilech na sociálních sítích.

Kampaň doplňuje spolupráce s influencerkami 3v1, Jitkou Nováčkovou, Flabgee a dalšími. 3v1 myšlenku podpořily natočením vtipného sketch videa, ve kterém ukazují nejčastější výmluvy, kvůli kterým holky setkání s kamarádkami často odkládají. Jitka a Flabgee zase natočily video, ve kterém připravily svým kamarádkám překvapení podobné tomu, které čekalo ve videu na Evu z kampaně.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist