Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Nový Cool Okurka a Limetka

11. červen 2018  České nápoje   komentáře (0)  2086 x

Nealkoholické pivní mixy se mezi českými spotřebiteli stávají stále oblíbenějšími a jejich spotřeba neustále roste. Pivovary Staropramen na tento trend reagují rozšířením řady COOL nealko o další příchuť Okurka a Limetka. Ta doplní tři stávající příchutě: COOL nealko Grep, Lemon, Bezový květ a Lemongrass.

Nový Cool Okurka a LimetkaNový Cool Okurka a Limetka

Pivní mixy zaznamenaly během loňského roku obrovský nárůst. Podle dat společnosti Nielsen se jich v maloobchodě prodalo 219 tisíc hektolitrů, v roce 2016 to bylo 172 tisíc hl. Celou kategorii táhnou hlavně nápoje bez obsahu alkoholu. Jejich prodeje v obchodních řetězcích stouply meziročně o 69 %.

„Popularita nealkoholických pivních mixů roste už několik let. Zatímco ještě před dvěma lety převažovaly prodeje varianty s nízkým obsahem alkoholu, loňský rok už byl jasně ve znamení nealko mixů,” vysvětluje Tereza Bialožytová, manažerka značky COOL.

Pivní mixy přicházejí na český trh převážně v plechovkách, které jsou v posledních pěti letech nejrychleji rostoucím segmentem. V roce 2013 se v ČR prodalo v plechu jen 10 % veškerého piva, v loňském roce tvořily plechovky ale už 15 % trhu.

„Pivní mixy jsou oblíbeným nápojem zejména v průběhu letních měsíců. Lidé si je berou s sebou na dovolenou, chaty, chalupy i do přírody a plechovka je pro tento účel ideálním obalem,” komentuje tento trend Tereza Bialožytová.

Nový Cool nealko s příchutí Okurka a Limetka je kombinací osvěžení a plné chuti, která čerpá inspiraci z populárních okurkových limonád a oblíbených pivních mixů Cool. Zakladatel kategorie pivních mixů značka COOL je dlouhodobě nejznámějším nápojem této kategorie - některou z jejích příchutí ochutnalo podle průzkumů trhu 92 % dotázaných. Konzumenti vnímají její kvalitu, oceňují mimořádnou chuť a spojují si jej s letní atmosférou nebo chvílemi strávenými s přáteli.

Pravidelně také boduje v pivních soutěžích. Naposledy si odnesla bronzovou medaili z Pivexu za COOL nealko s příchutí Bezový květ a Lemongrass.

Uvedení nové příchutě bude podpořeno reklamní kampaní, se kterou se konzumenti mohou setkat zejména na místě prodeje, online a v televizi. Patnáctisekundový spot je zaměřen na nealko varianty a novinku s příchutí Okurka a Limetka.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Pidejte se k nm na Facebooku!

Hodnocení

3.75 hvězdiček / Hodnoceno: 4x


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist