Reklama na ČeskéNápoje.czPivní prodejna 2

Nový Cool Okurka a Limetka

11. červen 2018  České nápoje   komentáře (0)  206 x

Nealkoholické pivní mixy se mezi českými spotřebiteli stávají stále oblíbenějšími a jejich spotřeba neustále roste. Pivovary Staropramen na tento trend reagují rozšířením řady COOL nealko o další příchuť Okurka a Limetka. Ta doplní tři stávající příchutě: COOL nealko Grep, Lemon, Bezový květ a Lemongrass.

Nový Cool Okurka a LimetkaNový Cool Okurka a Limetka

Pivní mixy zaznamenaly během loňského roku obrovský nárůst. Podle dat společnosti Nielsen se jich v maloobchodě prodalo 219 tisíc hektolitrů, v roce 2016 to bylo 172 tisíc hl. Celou kategorii táhnou hlavně nápoje bez obsahu alkoholu. Jejich prodeje v obchodních řetězcích stouply meziročně o 69 %.

„Popularita nealkoholických pivních mixů roste už několik let. Zatímco ještě před dvěma lety převažovaly prodeje varianty s nízkým obsahem alkoholu, loňský rok už byl jasně ve znamení nealko mixů,” vysvětluje Tereza Bialožytová, manažerka značky COOL.

Pivní mixy přicházejí na český trh převážně v plechovkách, které jsou v posledních pěti letech nejrychleji rostoucím segmentem. V roce 2013 se v ČR prodalo v plechu jen 10 % veškerého piva, v loňském roce tvořily plechovky ale už 15 % trhu.

„Pivní mixy jsou oblíbeným nápojem zejména v průběhu letních měsíců. Lidé si je berou s sebou na dovolenou, chaty, chalupy i do přírody a plechovka je pro tento účel ideálním obalem,” komentuje tento trend Tereza Bialožytová.

Nový Cool nealko s příchutí Okurka a Limetka je kombinací osvěžení a plné chuti, která čerpá inspiraci z populárních okurkových limonád a oblíbených pivních mixů Cool. Zakladatel kategorie pivních mixů značka COOL je dlouhodobě nejznámějším nápojem této kategorie - některou z jejích příchutí ochutnalo podle průzkumů trhu 92 % dotázaných. Konzumenti vnímají její kvalitu, oceňují mimořádnou chuť a spojují si jej s letní atmosférou nebo chvílemi strávenými s přáteli.

Pravidelně také boduje v pivních soutěžích. Naposledy si odnesla bronzovou medaili z Pivexu za COOL nealko s příchutí Bezový květ a Lemongrass.

Uvedení nové příchutě bude podpořeno reklamní kampaní, se kterou se konzumenti mohou setkat zejména na místě prodeje, online a v televizi. Patnáctisekundový spot je zaměřen na nealko varianty a novinku s příchutí Okurka a Limetka.

Zdroj: Tisková zpráva

[Nahoru ↑]

Přidejte se k nám na Facebooku!

Hodnocení

Zatím nikdo nehodnotil


Přidat komentář (0)

Reklama

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Komentáře

Na tento příspěvek zatím nikdo nereagoval! Buďte první!



ČeskéNápoje.cz

Vše co chcete vědět o nápojích, nejen, v České republice...


Magazín ČeskéNápoje.cz je součástí webů skupiny PIVNÍ|INFO
Všechna práva vyhrazena.
Diskusní příspěvky vyjadřují názory čtenářů a redakce ČeskýchNápojů.cz za ně nenese žádnou právní odpovědnost.

Kde se diskutuje?

5.8.2018 15:20
Chody: Permanent Beer Fest

26.2.2018 15:30
Chody: Zlatý Bažant Nealko už se nebude vařit

24.12.2017 09:27
Cibulka: Bohemia Sekt

17.12.2017 08:28
Schovánková: Bohemia Sekt

27.11.2017 10:27
Cibulka: Bohemia Sekt

Chcete být v obraze? Sledujte nás!


Zprávy v RSS
ČeskéNápoje.cz na Facebooku


Redakce ČeskéNápoje.cz

Posílejte nám Vaše tipy, postřehy a fotografie. Rádi je zveřejníme!

TOPlist