Velikonoční ležák Master se už chystá do pivnic, prošel degustační zkouškou
Závěrečnou degustační zkouškou dnes potvrdili sládci Plzeňského Prazdroje kvality limitované edice velikonočního ležáku Master Zlatá 13 programu Volba sládků. Stalo se tak symbolicky na Popeleční středu, kdy začíná dle křesťanské tradice čtyřicetidenní postní období před Velikonocemi. Ležák již brzy zamíří do více než tisícovky pivnic a restaurací v celé ČR, kde bude k mání po celý březen. Další hospody se přidají v posledním předvelikonočním týdnu. Číst dále...
Chcete v čaji pesticidy a jedovaté plevele?
Podle statistik se nejvíc bylinných čajů prodá od listopadu do února, kdy řádí virózy a nachlazení. Spotřebitelé oprávněně očekávají, že pití vylouhovaných bylinek jejich zdravotnímu stavu prospěje. Kvalitu použitých bylinek dTest otestoval a přinesl nepříjemná zjištění – třetina testovaných čajů propadla kvůli přítomnosti pesticidů a jedovatého plevele. Nedostatečné hodnocení si kvůli vysokému množství pesticidů odnesly také dva čaje určené dětem. Číst dále...
Ryzí opravdovost v lahvi Vínovice Habánských sklepů
Habáni byli nejen zručnými vinaři, ale také skvělými vinopalníky. Jejich um se stal inspirací pro novou Vínovici z vinařství Habánské sklepy, která přichází na trh ve velmi omezeném množství lahví. Číst dále...
Z dražby uměleckých lahví Pilsner Urquell jde 1,7 milionu na charitu
Šek s rekordní částkou 1 683 145 korun, kterou vynesla předvánoční aukce deseti unikátních lahví Pilsner Urquell, převzal Zdeněk Svěrák, zakladatel a patron Centra Paraple. Nejdražší originální kousek podle návrhu uměleckého ředitele sklárny Moser Lukáše Jabůrka byl vydražen za 250 000 korun. Číst dále...
Velikonoční várce Pilsner Urquell pro papeže požehnal biskup Radkovský
Emeritní plzeňský biskup František Radkovský dnes požehnal velikonoční várce plzeňského zlatého ležáku Pilsner Urquell. Po pěti týdnech zrání se část velikonočního piva vydá na 1300 km dlouhou cestu do Vatikánu k papeži, který spolu s ním obdrží také tematický dar. Pivovar tak „zlatou zásilkou“ pro papeže navazuje na tradici starou více než sto let a Pilsner Urquell se zúčastní velikonočních oslav přímo v srdci Říma. Číst dále...
Víno originální certifikace - VOC Bzenec
Listopad roku 2017 se stal významným milníkem pro vinaře Bzenecka a blízkého okolí, protože v tomto měsíci udělilo Ministerstvo zemědělství spolku VOC BZENEC, z.s., po splnění všech podmínek povolení, přiznávat vínům označení vína originální certifikace „VOC BZENEC“. Tímto umožnilo Bzeneckým vinařům samotným garantovat pro milovníky vína kvalitu a jedinečnost vlivu regionu (terroir) ve svých vínech. Číst dále...
Zkuste zamilovaný pudink nejen na Valentýna
Svátek svatého Valentýna se slaví 14. února. Den je ideální záminkou pro zamilované páry, aby si připomněli svou lásku, udělali pro sebe něco hezkého, dopřáli si chvíli jen pro sebe. Není to původně český svátek a mnoho lidí ho popisuje jako komerční den, na kterém obchodníci vydělávají. Pro něžné duše je ale Valentýn stále svátkem lásky a řekněme cvičením na náš tradiční První máj. Číst dále...
Nejprestižnějším zaměstnavatelem se podle studentů stal Plzeňský Prazdroj
Plzeňský Prazdroj obhájil u studentů pozici nejprestižnějšího tuzemského zaměstnavatele ve spotřebitelském průmyslu. Opakované vítězství ve studii TOP Zaměstnavatel, pořádané Asociací studentů a absolventů, si společnost odnesla z klání s velmi silnou konkurencí. Celkem letos v sedmém ročníku studie vybíralo nejprestižnější zaměstnavatele přes deset tisíc studentů českých vysokých škol. Číst dále...
Zelené pivo se už chystá
I letos se začalo ve varně pivovaru Starobrno vařit slavné Zelené pivo. Už potřinácté. V Brně se pití zeleného speciálu už dávno stalo součástí velikonočních tradic, konkrétně Zeleného čtvrtka. Přesně v tento den mohou hospodští Zelené pivo začít čepovat. Letos Zelený čtvrtek připadá na 29. březen. Číst dále...
Valentýnské chvíle u kávy ve Starbucks
Svátek zamilovaných je už zítra a je především o příjemných chvílích s partenerem. Jedinečné momenty plné lásky a pohody můžete i letos prožít společně ve Starbucks. Číst dále...
Prazdroj zná recept na rovnováhu na trhu
Generální ředitel Plzeňského Prazdroje a Pivovarů Topvar Grant Liversage dnes v Praze vystoupil na konferenci Retail Summit 2018, jehož hlavním tématem bylo hledání rovnováhy na současném trhu. Číst dále...
Pivovar Velké Popovice zve na Ladovské vepřové hody
Idylický obrázek Josefa Lady zachycující dění na venkovské zabijačce zná asi každý. Jedinečnou příležitost připomenout si autentickou atmosféru tradičních vepřových hodů nabízí Ladovské vepřové hody 3. března od 9:00 – 15:00 v Pivovaru Velké Popovice.Sami si budete moci vyzkoušet, jak se připravují jitrnice, tlačenky, jelítka, ovary a guláše. Chybět samozřejmě nebude pivo přímo od zdroje a muzika pro dobrou náladu. Číst dále...
Asahi Brands Europe má novou finanční ředitelku
Novou finanční ředitelkou společnosti Asahi Brands Europe se od začátku února stala Petra Maričová. Na tento post nastupuje s šestnáctiletou zkušeností práce v Plzeňském Prazdroji, kde v posledních třech letech působila jako manažerka komerčních financí pro Českou republiku a Slovensko. Číst dále...
3D zvuk ve spotu Kingswood
Cider Kingswood přichází s novou, zcela jedinečnou reklamou inspirovanou trendem ASMR (Autonomos Sensory Meridian Response) videí, která přinášejí příjemnou relaxaci pomocí sluchových vjemů. Nový spot Kingswoodu se tak od ostatních liší nejen neobvyklou stopáží, ale i propracovaným zvukem, který má navodit pocity radosti a uvolnění. Reklama přináší návod na to, jak si s Kingswoodem užít radosti zimy díky „Krasozimění“. Číst dále...
Češi mají rádi nápoje od malých výrobců, koupíte je na Košík.cz
Mošty, cidery i limonády si rychle našly cestu na český stůl a mezi farmářskými produkty patří k nejoblíbenějším. Košík.cz, nejdostupnější český e-shop s potravinami, podporuje lokální dodavatele sekcí „Poctivé pití“, která nabízí více než stovku nealkoholických i alkoholických nápojů od rodinných firem, sadařů i malých pivovarů. Vychází tak vstříc zákazníkům, kteří stále častěji sahají po nápojích „s příběhem“, malovýrobcům pak díky prodeji online umožňuje prodávat ve velkém. Číst dále...
Pilsner Urquell Original Restaurant nově i v Hradci Králové
Síť konceptových restaurací Pilsner Urquell Original Restaurant nově zakotvila v Hradci Králové. V centrum města byla pro hosty otevřená zbrusu nová restaurace Jachta. Ta je již jedenatřicátým tuzemským přírůstkem prestižní sítě, jejíž nabídka stojí na špičkovém tankovém ležáku Pilsner Urquell a tradiční české gastronomii. Číst dále...
Životní styl Čechů se sice mění, ale pivo jim dál chutná
Český svaz pivovarů a sladoven představil aktuální data z dlouhodobé studie Pivo v české společnosti připravované Centrem pro výzkum veřejného mínění Sociologického ústavu AV ČR (CVVM). Tradiční zlatý mok alespoň občas pije 87 % českých mužů. Mezi ženami se v roce 2017 k alespoň občasnému pití piva přihlásilo 59 %. Muži se napijí piva v průměru třiapůlkrát týdně, ženy méně než dvakrát za týden. Číst dále...
Na český trh vstupuje nová značka bavorských vermutů
Na pulty vybraných obchodů a barů míří v těchto dnech novinka z oblasti mimořádných aperitivů - berlínská značka Belsazar, jejíž název inspirovala báseň Heinricha Heineho. Zakladatelé značky Belsazar sdílí svou nehynoucí vášeň pro regionální vína z oblasti Baden, místní palírny a jedinečné recepty, stejně jako svůj obdiv ke kreativitě, kterou vídáme v ulicích Berlína. Kombinací těchto ingrediencí je pak výjimečný aperitiv - svobodný jako Berlín a magický jako Schwarzwaldský les. Číst dále...
Málo vitamínu C v kupovaném kysaném zelí
Kysané zelí považujeme už od pradávna za zdravou potravinu a přirozený zdroj vitamínu C a bakterií mléčného kvašení. Chemická konzervace a sterilace jeho vlastnosti mění. Časopis dTest otestoval 14 výrobků a zjistil, že některé z nich označené jako kysané zelí obsahují jen minimum vitamínu C a bakterií mléčného kvašení. Chybí v něm tedy přesně ty látky, které jsou přínosné pro lidskou imunitu a zažívání. Číst dále...
Heineken ČR má novou marketingovou ředitelku
Společnost HEINEKEN Česká republika má od 1. února 2018 novou marketingovou ředitelku. Stane se jí Agnieszka Gorecki, která v posledních letech pracovala pro HEINEKEN v čínské Šanghaji. Agnieszka Gorecki bude i členkou management týmu. Číst dále...
[Nahoru ↑]
Reklama